poniedziałek, 2 lutego 2015

Jednorazowa misja, ponowne odwiedziny Czarnej Dziury oraz oprowadzanie Mel po GHV (mega dlugi post)...


Bo my jesteśmy normalne inaczej xDDD


Hejo :D

   Dziś mam mega długi post xD Bo naprawdę dużo się zdarzyło :D 
   Po pierwsze: Znalazłyśmy z Mel następną wyrzutnię xDD Gdy wchodziłyśmy na dach domku Elizabeth przez przypadek wpadłam do środka innego domu ;_; Okazało się, że gdy zejdzie się tam z konia i pobiegnie do przodu to zacznie spychać postać do tyłu i wyjdzie tzw. Księżycowy Taniec, którego używał Michael Jackson (spoczywaj w pokoju).
  

Myślałam, że jest lepiej urządzony... xD
    Po długim siedzeniu w środku domku dołączyła do nas Diana, a potem Veronika (koleżanka z klubu) zapytała czy zrobię sobie z nią zdjęcie. Pomyślałam, że zbiorę ekipę (Duśkę i Melorda) i zrobimy sobie wspólnie zdjęcie :) 
   Jednak gdy je sobie przedstawiałam to doszło do tego, że postanowiłyśmy przetestować, zapomniane i znienawidzone przez wszystkich... ławki. Po pewnej chwili zaczęłyśmy rozmawiać na "pogadaj" i jakaś dziewczyna powiedziała, że...: "Jesteście dziwne". xDDDD A my na to: "A może to my jesteśmy normalne, a to Ty jesteś dziwna xD?".
   Tak, więc Diana (lub ktoś inny, nie wiem, bo siedziałyśmy dwie na jednym miejscu ;-;), że: "Jesteśmy normalne inaczej xD".
   Potem pojechałyśmy na wspólne zdjęcie :)


My takie bjutiful :D
   Odwiedziłyśmy także Czarną Dziurę (na zdjęciu nie ma Veroniki, zgadnijcie dlaczego xDDD). Melord zdradził mi pewną informację, a mianowicie co stało się z Lor kiedy wyszłam xD Tak, ma to związek z Czarną Dziurą xDDD


"Kto chcętny za mną" xD
    Pewnego dnia... Stało się tak, że... jestem Podziwiana w Kręgu Błyskawicy xDD Ile mi to zajęło... A Avalon dalej bez twarzy ;_';


Tyle zamkniętych Pandorycznych Szczelin *_*
   Zaraz po wbiciu reputacji Podziwiana odblokowałam zadanie u Alex... Jednorazowe... Wcisnęłam je pokazał mi się tekst, że jestem pełnoprawnym członkiem w Kręgu Błyskawicy i... Skończyło się. Tyle wbijania reputacji i jedno zadanie ;_; Super.

Mam nadzieję, że będzie jakiś dalszy ciąg, bo to było złe ;_;
    No cóż... Przynajmniej mam Alex, Lindę i Lisę w Winnicy i mogę sobie robić zdjęcia z tymi słynnymi obrończyniami Jorvik xD Nie no żart. Jestem zawiedziona :\ Ale przecież nie gram tu dla misji... No serio :D Gram dla ludzi, których tu znam, żeby spędzać z nimi czas i dobrze się bawić :)))

Czemu Linda nie ma siodła? Druidzi powinni jej zasponsorować za obronę Jorvik...
I mnie też xD

W misjach została mi już tylko wymiana szkieletów z DUD do muzeum ;_;
   Dziś Mel odblokowała GHV i poprosiła mnie o oprowadzenie po nim. Tak, jestem urodzonym Duchowym Przewodnikiem ^^ :D


Na moście :) Troszkę ucieło Mel :cc
   Po obejrzeniu GHV (przez chwilę czułam się jakbym je na nowo odkrywała, naprawdę! :)) pojechałyśmy na cs GHV... Wiem, to był błąd. Nie mam tam szans... Pod koniec cs myślałam sobie tylko: "CO JA TU ROBIĘ?!". Nie nadaję się do cs :c Taka prawda.


Po cs confetti padało pół godziny ;_; xD
   A teraz z innej beczki xD

Nie mogłam się powstrzymać xD Musiałam to zrobić xDDDD

    No i już pod koniec postu powiem, że postanowiłam nazwać moje zwierzaki :D


Rich


Rose (angielskie imię)

Roza (rosyjskie imię znaczące to samo co Rose)
   To już koniec posta :) Mam nadzieję, że ktoś kto to czyta dał radę doczytać do końca xD Mniejsza o to... Nikt nie musi tego czytać :) Wystarczy, że te dobre wspomnienia zostaną ze mną i osoby, które je tworzą także C:
   Ja zawsze o wszystkich Was pamiętam, nawet bez zdjęć tutaj ;)
   Do zobaczenia :))

4 komentarze:

  1. Nie jesteś sama... Ja też nie nadaję się do cs x3

    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej po pierwsze gdzie jest czarna dziura. Po drugie... Oprowadzisz mnie po SSO? Dużo aktualizacji a ja dawno tam nie byłam i nie ogarniam co dodali... Po prostu to się w palę nie mieści, żeby stworzyć tak cudowną grę.... <3 Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że bym mogła, ale problem w tym, że... nigdy nie wiem kiedy będę na SSO :\ Czasem mam czas, a czasem po prostu go nie mam. Nie wiem dokładnie czy w dany dzień wrócę wcześniej do domu i pogram trochę czy wejdę dosłownie na chwilę :c

      Usuń