sobota, 14 lutego 2015

Setny post i konie topiace sie w trawie pod skala... O.o

(zdjęcie przedstawiające konie pod kamieniem i trawą "Hyhyhy kotłują się tam... Kurde, topią się w trawie xD")

Siemson! C:

   Dziś wybrałam się do wyrzutni nr... Hmm... No właśnie... Teraz ogarnąć te numery xD Wpadłam ostatnio na pomysł, że skoro znajduję sama niektóre wyrzutnie to mogę je nazywać ;D Może imionami znajomych? Chociaż to trochę zły pomysł, bo od razu byłoby mi głupio, że czyimś imieniem lub nazwiskiem nazwałam, a czyimś już nie...
   A wracając do wycieczki... Wybrałam się tam z Lor i Verą. Coż... Wypady ze znajomymi zawsze muszą się źle skończyć xD Zwłaszcza z osobami z klubu xDD Może to dlatego, że właśnie w klubie Enigma Fighters jest tyle odkrywców? ;) Mniejsza o to xD Skończyło się to tak jak widać na zdjęciu. Ostrzegałam dziewczyny, że konie mogą magicznie "zniknąć"...
   Zazwyczaj jeśli postawi się na tej skale konia i zrobi tak by poleciał (w zakładce Sztuczki i ciekawostki jest opisane co trzeba zrobić) to po "poszybowaniu w przestworza", koń zapada się pod skałę... Właśnie! Trzeba to dopisać do uwag przy opisie tej wyrzutni. Żeby tylko nie zapomnieć...
   Lew oczywiśnie (powiedzonko Melorda; don't copy, please! xD) grzecznie wyszedł :) Co do koni dwóch pozostałych pań to musiały one za karę zostać odwiezione do stajni ;D
   Dziś przez przypadek odnalazłam też drugi taki sam pomnik druida z dziwnymi stworzeniami ;_; Dziękuję za namiary (zapomniałam imienia, przypomnieć mi kto to mówił xD). W zasadzie to wiedziałam, że jest to w MSP, ale nie wiedziałam dokładnie gdzie. Jechałam właśnie po fioletowy barwnik dla Krawca Donalda i chciałam przeskoczyć przez dziurę w murze. Tylko, że zapomniałam, że od środka miasta jest blokada na skoki (tak jak w Jarlaheim), więc od razu mnie odbiło, prosto pod rzeźbę druida ;-; 
   Muszę się w końcu dowiedzieć o co chodzi z tym posągiem xD


   No i to już chyba tyle... Chciałam jeszcze tylko powiedzieć, że przygotowuję nowe tło i nagłówek na bloga :) Znaczy... Zrobiłam już, ale nie wiem czy jest sens wstawić coś takiego... Może znajdę pomysł na nowy.
   A! I jeszcze jedno! Zajrzyjcie na pocztę, bo z okazji walentynek można komuś podarować SR. W e-mailu od SSO znajdziecie kod, który można podarować przyjaciółce. SSO pisze: "Chcemy podzielić się walentynkowymi przygodami, dlatego przesyłamy DARMOWY kod, który możesz podarować najlepszemu przyjacielowi, który jeszcze nigdy nie grał w Star Stable. Oznacza to, że otrzyma on 14 dni DARMOWEGO Star Rider i razem możecie doświadczyć magii Star Stable!"
   Zastanawiam się czy kod działa tylko dla przyjaciela, który nigdy nie grał w SSO? O.o Mniejsza o to xD

Czeeeeeść ;D

10 komentarzy:

  1. hahahaha xD mi to nigdy koń nie utknął O.o
    A co do tego ostatniego, to SSO wysyła nam ten kod na maila?
    Melord :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i jest aktywny do 27 lutego ;)

      Usuń
    2. +Anonimowy mi żadnego kodu nie wysłali! Podacie?

      Usuń
    3. Nie wszystkim wysłali :c Ja na przykład mam dwa konta dodatkowe (takie na wszelki wypadek) i nie wysłali..

      Usuń
  2. ale mi nie wysłali na nowe konto.. O.o a zagrałam i mam 1lvl XD
    Melordź

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale....jak 1 lvl? Zaczęłaś dopiero grać?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ci to mówiłam :3 Antinette Bravefall czyli ja. :3333

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazywam się: Britney Pandaside. Mam nadzieje ze się kiedyś spotkamy C;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. (Jeżeli chodzi o to spotkanie ,to tylko na sso.)

      Usuń