czwartek, 19 lutego 2015

Miejsca Listow Walentynkowych (mapka+spis)...

Kliknij aby powiększyć

Cześć! :D

   Dziś zrobię coś pożytecznego dla społeczeństwa i... dam Wam spis listów walentynkowych czy raczej miejsc gdzie możecie je znaleźć + komu je dać...
  1. Zamek SP (w środku i w okolicy), odbiorca Baronowa (Winnica)
  2. Okolice Kaplicy Doyla, odbiorca Tan (Moorland), nagroda: Okulary w kształcie serca (widać na zdjęciu)
  3. Plaża Moorland, odbiorca Thomas
  4. Zachodni Przylądek (wioska rybacka), odbiorca Czarownica Pi (jaskinia za północną bramą), nagroda: Owijki różowo/czerwono-fioletowe (widać na zdjęciu)
  5. Farma Goldspurów, odbiorca pani Drake, nagroda: Kawa z mlekiem i kanapka
  6. Akry Południowego Morza, odbiorca Kapitan Brus, nagroda: Kanapka
  7. Wioska Valedale, odbiorca Avalon, nagroda: Ciasto
  8. Fort Pinta (zamek), odbiorca Penny
  9. Okolice Opuszczonej Farmy, odbiorca pracownik DC na plaży Moorland
   Wszystko ładnie opisane, a teraz... Do roboty! :P Owijki i okulary macie na zdjęciu (ja jako model :3). Owijki bardzo ładne C: Ale gdyby były czerwono czarne byłoby lepiej... Jak dla mnie xD
   Każdy ma te listy gdzie indziej. Aby móc ich szukać trzeba ukończyć zadania u Dereka z MSP ;) Podążajcie za uczuciami xDD Ja tak znalazłam :3

Czeeeeść ;D

Ps. Nie kopiować zdjęcia bez mojej zgody, ewentualnie jeśli chcecie gdzieś to dodać (na bloga lub stronę o SSO) musicie dać linka do tego bloga, czyli źródła zdjęcia, bo inaczej będzie to łamanie praw autorskich ;)

11 komentarzy:

  1. Cześcio :D!
    Mam pytanko (dość dziwne): Jak wywołać, zrobić ogniste koła w cyrku?
    Skoro ja się "męczę", czytając Twój post to Ty się "pomęcz" udzielając mi odpowiedzi ;D. Nie no, uwielbiam Twój blog ♥. Powinnaś sporządzić rejestr zadających Ci pytania ;D. Byłabym na pierwszym miejscu XD,
    Pozdrówko, Liv Bravedawn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto pyta nie błądzi C: Trzeba kliknąć na te przyciski na tym murku (?) odgradzającym scenę od publiczności ;) Pozdrawiam :3

      Usuń
    2. w cyrku jest ogrodzenie a na nim czerwone guziki z gwiazdką i gracze w cyrku sobie mogą nawzajem włączać obręcze

      Usuń
  2. Dziękować, Dziękować :D.
    Liv

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za odpowiedzi! Będę pamiętać.

    Victoria Opalweb

    OdpowiedzUsuń
  4. Komu mam oddac 3 list walentynkowy bo jak jestem u P. Thomasa to nic sie nie dzieje? :c

    OdpowiedzUsuń
  5. który masz lvl ?

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie jest pani Dark?

    OdpowiedzUsuń
  7. A wiesz może jak się dostać w: Akry Południowego Kopyta?
    proszę , mam zadania ale nwm jak się tam dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń