wtorek, 26 sierpnia 2014

Wielki powrót Fire, dziwne bugi koni . . . ;o

Hejo!

  Wczoraj wieczorem (nie opisałam tego we wczorajszym poście) ściągnęłam Firey z wyspy. Strasznie za nim tęskniłam <3 Teraz pewnie myślicie: "Taaa. Przywiązała się do pikselków." Może i tak xD A może i nie. Po prostu lubię się wcielać w postać w grze... Tag... Jestem dziwna ;3 

Twój koń powrócił z Końskiej Wyspy :')

   Zdziwiłam się, bo kucyka nie było w stajni O.o Potem dopiero się zorientowałam, że Zuza też tak miała i wyszła z gry. Kiedy weszłam do stajni kucyś stał sobie jak gdyby nigdy nic. <3

Kucuś c:

  Wczoraj o mało co nie opuściłam klubu... Czasem mam za mało cierpliwości i jestem zbyt wybuchowa... Nie ważne dlaczemu...
    A co dzisiaj? xD Dzisiaj wybrałam się na Klif Dynia (Dalka mi pokazała gdzie to jest).
Z Klifu widać Wzgórze Strachów na Wróble, Ujeżdżalnie, Miasteczko
Srebrnej Polany imost do Moorland... Po prostu cały Jorvik!
  Potem pokazałam też innym Klif Dynia ;D

To zdjęcie jest również dowodem na to, że nie kłamałam mówiąc, że chwilę przed pojechaniem na pola Ada jechała na Fryzie Sportowym, a kilkanaście minut później nagle jeździła na Tinkerze... Zastanawiałam się czy to jakiś trick, ale Ada powiedziała, że nie zmieniała konia, a ja zresztą przecież bym zobaczyła jak nagle znika... Jakiś dziwny bug...
Zabawa w slender'a z MBC :)


Z Zsuzsanną na dachu ujeżdżalni tuż przed cs w Stajni Jorvik

Pod koniec dzisiejszej gry Zsuzsanna pokazała mi sekretne miejsca. Teraz brakuje mi tylko jednego :D Wzgórza Strachów na Wróble! ;o
  Dziś bardzo dużo zdjęć a mało opisu :D

  Ps Dalej szukam nazwy do sportu ;D

2 komentarze: