sobota, 23 sierpnia 2014

3 wiadomosci opowiadac czas zaczac . . .

Na wczorajszym pikniku. Abi już poszła, a Jula zabrała mnie w sekretne miejsce ;o Sorki za ten kawałek panelu xD Nie mogłam go schować ;c


Hejooo!

  Właśnie wracam z bloga Mel. Zwyciężczynią konkursu została jakaś dziewczyna na A... Athena? To właśnie ta rzecz. Teraz jak ktoś inny wygrał to jest neutralna B| Wcale się nie przejmuję... Co mnie dziwi, bo jestem dość wrażliwą osobą i zazwyczaj się wszystkim przejmuję i martwię xdd
  To była druga rzecz. A teraz pierwsza: Chciałam zacząć robić jakieś filmik, ale to na bank byłby nie wypał, bo wiem jak wyglądają filmiki nagrywane w SSO... zazwyczaj się zacinają i są słabej jakości. U mnie na pewno by ta było, bo mój jest słaby i nawet z odpaleniem SSO ma kłopoty.
  Trzecia rzecz, najsmutniejsza to to, że do grudnia najpewniej nie będę wchodzić na SSO... Przyznam, że jednym z powodów będzie brak SR xd Ale to nie o to chodzi. Po prostu mam szkołę, a teraz pewnie będę miała bardzo dużo pracy i ogólnie tak jakoś... Myślałam nad tym, żeby pozostać na blogu, ale teraz myślę, że nie ma sensu przez ten czas prowadzić bloga o grze, w którą i tak wtedy nie będę grać... Teraz myślę, że zawieszę bloga. W sensie dodawanie postów, jednak będę na niego wchodzić, odpisywać na komentarze jeśli takowe się pojawią i pisać na shoutbox'ie.
  Możliwe jednak, że będę wchodzić na SSO w weekend i blog nie będzie zawieszony :D Potem o tym pomyślę, bo do roku szkolnego jeszcze tydzień ;3
  Dziś około 14:30 skończył mi się SR. Około 15:00 mnie wyrzuciło z gry i dobra passa się skończyła... Przed SR naszło mnie na ognicho, więc wybrałam się na nie z Julką. Julkę poznałam niedawno, ale i tak wydaje mi się, że jest fajna xD Takie przeczucie. Never mind... Tutaj macie fotę...
  A tak na marginesie to wczoraj jak koło promu jak zamykała się ta bramka to mnie przycisnęła i wyrzuciła na prom i popłynęłam do GHV O.o Dziwne, nie? 
Z Julą na ognichu w jednym z moich ulubionych miejsc :)

A tutaj na wczorajszych cs z Abi i Julią. Wszystkie mamy takie same konie xD
W sensie startowe, bo Adaluzy takie same mają tylko Abi i Julia





2 komentarze: