środa, 6 sierpnia 2014

Trzeci klub i po klubie, parada i duuuużo nudy bez SR...

Przed cs w Jorvik na dachu budynkuw barwach Polski ;D

Hejoos!

  Dziś opuściłam swój drugi klub ;3 Denerwowały mnie różne raczy w nim, nie ma sensu wchodzić w szczegóły. Pojechałam do FP dotrenować Fire (ma już 14 poziom!). Patrzę a tam parada! No to wzięła udział a co się będę xD


Parada (ja na kucyku na pierwszym planie xD)



   Jedna z osób na paradzie zaprosiła mnie do klubu ;3 Tak więc miałam trzeci klub... Miałam, bo... Go opuściłam xD Tak, to było głupie i dziwne. Postanowiłam być wolnym strzelcem :D Nawet myślałam o założeniu swojego klubu, ale szkoda mi było 50 SC, bo zbieram na Adaluza... 
  A teraz kwestia SR, wyobraźcie sobie... Nie, no ale na serio, WYOBRAŹCIE SOBIE... Wyobrażacie już? Hmmm? Ale czy aby na pewno? O-o No dobra już kontynuuję, więc WYOBRAŹCIE SOBIE, że SSO specjalnie przerwało mi połączenie z serwerem, żebym nie czasem nie grała więcej minut niż zapłaciłam za SR xd No koments...
  Doszłam do wniosku, że w każdym miejscu gdzie odbywają się mistrzostwa można wejść na jakieś miejsce wysoko położone, z którego widać mistrzostwa np. Stajnia Jorvik - Budynek Sunfieldów, Fort Pinta - Skały na które można wskoczyć z mostu, Moorland - Dziwny kamień
  Obiecuję, że dam zdjęcia każdej z tych rzeczy, ale innym razem. Do zobaczenia ;D

4 komentarze:

  1. o której była ta parada ? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rano lub po południu nie pamiętam dokładnie
      ~Julia Wilknight

      Usuń
    2. aha ładny kuc :) który ma level ? - Veronika DragonWater

      Usuń
    3. Dzięki, 14 :D
      ~Julia Wilknight

      Usuń