czwartek, 28 sierpnia 2014

Ciekawe misje = Ciekawe bugi . . . O.o

Hello człeki ;3

  Dziś miałam najciekawsze misje w całej mojej grze :D Jutro też będzie ciekawa misja. Ale do rzeczy! xD Weszłam dziś do Grobu Jarla D: Tam było strasznie! I przez przypadek wpadłam do jakiejś dziury i coś mi się porobiło w grze. Najpierw coś jakbym była po za grą. Potem, że niby byłam na zamkniętym terenie, a następnie czarny ekran ;O Potem tepło mnie do Moor ;3 Bałam się, że mi się gra zepsuła O.o
  Jednak przed otwarciem grobowca musiałam rozwiązać zagadkę. Tutaj macie to co miało mi pomóc. Zdjęcia są małe, żebyście nie widzieć ich jeśli nie chcecie. Jeśli chcecie to kliknijcie ;)




   Po odnalezieniu klucza do Grobu Jarla i rozmowie z duchem Jarla D: dostałam fragment świata Aideen (nie pytajcie, bo nie wiem co to znaczy xD). Pojechałam na Wzgórze Strachów na Wróble i... zaczęłam świecić O.o Zdobyłam... A nie będę wam dokładnie opisywać, bo to część misji i nie chcę psuć wam frajdy xD

Ja... świecę! :OO

Ja... Biegne po Zlote Jabłko! :D

Ja... Jestem w tarapatach D: :O
   Tak na marginesie będę teraz dodawać więcej zdjęć, bo pobrałam program do robienia filmików i zdjęć... Filmik już nakręciłam i zastanawiam się czy nie dodać go na YT. Taki poradnik o sekretnych miejscach... Jeszcze się zastanowię... 
  Wczoraj miałam misję z innym duchem O.o Musiałam go doprowadzić do żony. Potem dostałam siodło, ale bardzo brzydkie i słabe ;\

Grób małżonków [*]

Mogę wreszcie łowić ryby!
   Cóż niedawno nauczyłam się łowić ryby, ale nie jest to takie ciekawe jak sądziłam... Myślałam, że będzie można po prostu pójść z koleżankami na ryby, ale to nie to. Po prostu idziesz w wyznaczone miejsce (wszystkie postacie do koła ciebie znikają, znajomi też) i klikasz na wędkę kiedy spławik się zanurzy -_- To strasznie trudne i nudne... -,-
  Niedawno odwiedziłam bloga Ady (koleżanki z klubu). Okazało się, że ona też gra w Wolf Quest! (gra o wilkach, dostępna za darmo, w trybie offline oraz online). 



  Ps Zgadnijcie którym jestem wilkiem ;D 

Do zobaczenia c:

11 komentarzy:

  1. białym ? -Veronika DragonWatcher

    OdpowiedzUsuń
  2. GRASZ W WOLFQUEST?! Powiedz jaki masz nick to pogramy razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gram w WolfQuest juz dwa lata :0 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś czarnuchem! :D
    Też grałam w WQ i miałam 2 konta: Rewia i Munda z czego to pierwsze nie działało. Niestety usunęło mi się z kompa i mi się wgrywać nie chce >.<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WQ jest dość starą grą z mnóstwem bugów i dość często się zdarza, że nie chce się zainstalować albo zalogować itp. :<

      Usuń
  5. Właśnie myślałam że jesteś czarną mambą xD
    Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie dokladnie jest ten pomnik w fp? :(

    OdpowiedzUsuń