wtorek, 19 sierpnia 2014

Niby nudny dzien . . .

Siemson!

  Wiem, że to dziś drugi post, ale mi się nudzi muszę coś napisać :D Dziś miałam dość nudny dzień. Miałam do zrobienia dwa zadania u Mario w Obserwatorium, które od razu zrobiłam oraz Umieszczenie budy dla psa koło ujeżdżalni. Potem zajrzałam czy coś się czasami nie odblokowało. Patrzę a tu zadanie "Dlaczego brama jest ciągle zamknięta". Od razu pomyślałam o GHV! Próbowałam się nie ekscytować, bo przecież mogło chodzić o inne miejsce, o inną bramę. Misja była w Miasteczku Srebrnej Polany u burmistrza. Od razu pomyślałam, że to złe miejsce na misję do otworzenia bramy do GHV. Ale się pomyliłam ^^ Chodziło o otwarcie bramy do DOLINY ZŁOTYCH WZGÓRZ <3
  Bardzo się ucieszyłam, bo wbiłam już 14 poziom i długo czekałam na GHV. Byłam tam ostatnio na koncie koleżanki, ale w nocy. Było dość kolorowo (oczojebnie jak to się czasami określa). Zrobiłam kilka misji związanych z otwarciem bramy i oczywiście muszę czekać do jutra... Już nawet myślałam, żeby kupić nocleg i nie czekać do jutra, ale szkoda mi SC xD
Na dachu kawiarni w Jarlaheim
   Kiedy już zrobiłam wszystkie misje zaczęłam śledzić Abigail xD (oczywiście za jej pozwoleniem).


Hi hi zua ja ^^
  Kiedy byłam w Jarlaheim postanowiłam kupił owijki, ale jeszcze nie wiem jakie... Może wy mi doradzicie? ;)



Z ekipą <3
Już bez Melindy, która musiała iść
Kiedy już wszyscy poszli...

1 komentarz:

  1. Gdzie można kupić nocleg w Miasteczku Srebrnej Polany? :)

    OdpowiedzUsuń