sobota, 9 sierpnia 2014

Organizacja itp itd...

Dzień Dobry ;3

  Nie mam dziś za dużo nowych wiadomości z gry, więc przejdę do Spotkania fanów SSO :D Więc tak, spotkanie zostało zaplanowane na 22 sierpnia 2014 r. godz. 14:00. Więcej na temat zabaw itp. powiem później (najprawdopodobniej na stronie pojawi się baner... Jeśli będę umiała go zrobić xd).
  Druga sprawa to komiks... Komiks pojawi się niebawem, ale uprzedzam, że może być słaby graficznie, więc jeśli się nie będzie podobał to go usunę...
  Trzecia rzecz to opowiadanie. Wiem, zatrzymało się w miejscu, ale jakoś nie mam weny, a po za tym i tak nikt go pewnie czyta, więc nie wiem czy jest sens go kontynuować.
  Czwarta sprawa to zmiana mojego bloga. Wiem, że blog jest fatalny graficznie, estetycznie i dupa jasiu, ale staram się powoli go jakoś ogarniać. Dziś zmieniłam kursor. Szukam dalej jakiś ładnych kursorów, ale takich niezbyt pstrokatych. Chciałam dodać muzykę, ale Zsuzsanna już dodała i głupio by mi było, bo wyglądałoby to jakbym z niej zgapiała.. Najpierw nagłówek teraz muzyka xd 
  Do zobaczonka. Baj C:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz