wtorek, 19 sierpnia 2014

10 popularnych pytan o SSO . . .

Siemka!

  Nie mam wam nic do powiedzenia poza nudnymi rzeczami, więc postanowiłam zrobić spis kilku najpopularniejszych pytań osób, które dopiero zaczynają grać w SSO, a raczej pytań które mi cisnęły się na usta po rozpoczęciu gry :D

  1. Dlaczego nie mam misji po 4 poziomie? (żeby zobaczyć odpowiedź kliknij TUTAJ)
  2. Skąd wziąć Star Coins i Szylingi Jorvik?
  3. Jak kupić konia?
  4. Do czego służy "prywatna" stajnia?
  5. Co to jest stajnia macierzysta?
  6. Co zrobić by koń miał wyższy poziom?
  7. Jak odblokować prom?
  8. Jak odblokować GHV (Dolinę Złotych Wzgórz)?
  9. Jak kupić Star Rider'a, Star Coins?
  10. Czy można jakoś przyspieszyć pojawianie się misji?
Ps Jeśli macie jakieś wątpliwości po przeczytaniu odpowiedzi to napiszcie do mnie. Najlepiej na Shoutbox'ie, bo tam wiadomość zobaczę od razu ;)

4 komentarze:

  1. Hejka mam pytanie bo używałąm Hacków no wiem głupia byłąm ale już tego nigdy nie zrobie. Noi mi zablokowali konto to by się kiedy odblokowało ??? Prosze o szybką odp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem, a mam star rider na miecha i nie chce tego zmarnować:( poza tym kupiłam 2 nowe konie a pisze mi, że na rok mam zablokowane. :( Proszę, pomóżcie!

      Usuń
    2. Mi też zablokowali bo moja głupia sis robiła na nim bugi na szybkość i wyścigi i nie wiem na jak długo mi zablokowali :'(

      Usuń
  2. Mam pytanie czy szczeniaki w sso rosną?
    dostane star ridera na mieha i hciałabym kupić zwierzątko

    OdpowiedzUsuń