piątek, 29 sierpnia 2014

Bardzo ciekawa misja . . . !

Hejo!

  Czekałam od wczoraj z niecierpliwością na tą misję! Mam straszliwie dużo zdjęć, więc podam wam linka do tej strony i tam sobie będziecie mogli obejrzeć te zdjęcia ;) Misja zaczęła się na plaży Moorland u Alex. Musiałam udać, że dostarczam konia Justina (on jest teraz Jeźdźcem Mroku!!!). Zaprowadziłam go na statek, a potem gościu z DC kazał mi sobie iść O.o A ja sobie myślę: "What?! Przecież nie zostawię tam mojego konia!". 

  Musiałam jakoś dostać się na statek... Patrzę... LODÓWKA! No to tam się schowam xDD



   Po kilku godzinach dopłynęliśmy... Tu...






















Dalszy ciąg misji i dużo, dużo więcej zdjęć TUTAJ ! ;D

  Nad tym zdaniem jest link gdzie jest bliżej opisana ta ciekawa misja. Jest tam też dużo więcej zdjęć. Nie chcę dodawać tu 50 zdjęć, bo post byłby tak długi, że przysłoniłby całą stronę! D: 
  Po tej misji zaczęłam robić misje na reputację z Abigail (<3 Abi ty nigdy nie zawodzisz... Z wyjątkiem tego razu kiedy kazałaś mi czekać na siebie w Moorland a sama pojechałaś na cs do Vale ;___;). Jutro pewnie będę mieć max reputację u Goldspurów i odblokuję misję ^^ 
  "Wszystko co dobre kiedyś się kończy" - Nie wiem kto to wymyślił, ale to głupia, idiotyczna i beznadziejna... PRAWDA! D: Star Rider kończy mi się w poniedziałek ;c Ale to jeszcze nie jest to NAJGORSZE! W poniedziałek zaczyna się SZKOŁA! KOŃCZĄ SIĘ WAKACJE! LUDZIE! EWAKUACJA!!! I znowu... 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10... Nie w sumie z przerwami to 9... 9 MIESIĘCY SZKOŁY!!! Tyle trwa ciąża xDD Można urodzić dziecko w ciągu trwania szkoły ;___; Taka ciekawostka, ale do rzeczy... Teraz idę do 2 klasy... GIMNAZJUM =D Będzie dużo pracy... 
dużo pracy = mało czasu
mało czasu = mało czasu na SSO ;c
mało czasu na SSO = mało czasu na bloga o SSO :'c

Chyba wiecie o co mi chodzi, prawda...?

2 komentarze:

  1. tak :,( nie będziesz w roku szkolnym pisać bloga czy rzadko ? -Veronika DragonWatcher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak... Być może będę coś pisać, ale na pewno nie tak jak teraz kiedy piszę codziennie lub co 2 dni ;<

      Usuń