czwartek, 21 sierpnia 2014

Ja w roli przewodnika :D . . .

Eloooo!

  Od wczoraj narobiłam trochę zdjęć :) W GHV jest ślicznie, choć czasem od tych jaskrawych kolorów dostaję oczopląsu xD Ale trudno... Może przeżyję c: Tak się zastanawiałam czy może troszkę by nie opowiedzieć o GHV, bo myślę, że [jeśli] ktoś kto czyta mojego bloga ma np. 7 level to pewnie chciałby wiedzieć coś o Dolinie Złotych Wzgórz...
  No więc zaczynajmy oprowadzenie po GHV. Mam nadzieję, że będę dobrym przewodnikiem.. Oczywiście nie pokażę wszystkiego, bo nie mielibyście niespodzianki kiedy już je odblokujecie ;3 Ja nie miałam... Może troszeczkę? :p
  Zaczynamy!



Tuż po otworzeniu bramy...
    Kiedy wjeżdża się do środka po prawej jest Farma Jaspera... Tak ja też zastanawiałam się gdzie on się podział po tym jak przestał być zgorzkniałym starcem i poszedł pogadać z Justinem ;3 Jedziemy dalej i po prawej stronie widzimy wilki! Podchodzimy do nich (w oddali widzę zamkniętą północną bramę) jednak one zaczynają nas gonić, więc musimy uciekać XD Pamiętajcie, że opisuję dwa pierwsze dni i niektóre tereny są jeszcze dla mnie zablokowane...
  Troszkę dalej jest Złoty Las (czy jakoś tak). Pojawia się tam mgła i prawie nic nie widać v-v Jest on trochę pod mostem...


W tle most, a za/pod mostem las
   Nie pamiętam dobrze, ale chyba przed mostem trzeba skręcić w lewo by dotrzeć na mistrzostwa. Oczywiście wzięłam w nich udział i powiem wam, że jak dla mnie są bardzo trudne. Trochę głupio było mi w nich brać udział, bo... Nikt tam nie był na startowcu. Dosłownie nikt nie dosiadał startowego konia. Same fryzy, fryzy sportowe, andaluzy, araby, duńskie i inne kupowane konie. Aż poczułam się gorsza ;c Ale i tak uwielbiam Wilka i nigdy go nie sprzedam :D A wracając do GHV... Mistrzostwa były trudne, ponieważ większość przeszkód zlewała się z ziemią... Zajęłam 16 miejsce O.o Nawet byłam zaskoczona, że w ogóle ukończyłam wyścig XD


Zdjęcie zrobione na długo przed mistrzostwami...
   Kiedy jednak pojedziemy mostem to po chwili ujrzymy Wioskę Rybacką. I na marginesie powiem wam, że od razu poznacie, że to Wioska Rybacka. Wszystko jest tak charakterystyczne, że nie ma mowy o pomyłce!
  Na jednym z mól odnajdziecie prom :)


   Aby dotrzeć do Stajni Złotych Liści musicie odnaleźć kładkę do wyspy. Zdjęć samej stajni niestety nie mam, bo... nie wiem, nie zrobiłam i tyle v-v
  Co do gwiazdek, trudno je znaleźć bez pomocy. Krzaki są zazwyczaj żółte i kiedy przejeżdżacie obok jakiegoś krzaczku to łatwo możecie się pomylić i pomyśleć, że w nim/obok niego jest gwiazdka...

Pierwsza gwiazdka ;3
  Więc na koniec dodam, że jest tam bardzo żółto xD a najbardziej niedaleko Stajni, na plaży. Nie ważne kiedy tam przyjdziecie (oprócz nocy) i tak kiedy popatrzycie w morze/ocean będziecie widzieli zachód słońca...

The End
 Koniec :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz