poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Kulisy... Komiksu O-o...

Siemka!

  Nie robiłam od wczoraj nic specjalnego po za... Pojechaniem na kucyku na mistrzostwach FP O.o Tak wiem to było dzikiem, ale nie miałam wyboru, a po za tym świetnie się bawiłam, bo inni na większych koniach ciągle wbijali się w skały i inne przeszkody, a mój Fire (Ogień) zgrabnie je omijał <3 xD

TURBO kucyś <3
  Pomyślałam, więc aby zrobić kulisy... KOMIKSU O-o Czyli jak wygląda tworzenie komiksu ;3
Najpierw paczam czy mam wszystkie potrzebne zdjęcia ;3
Teraz robię podpisy do narracji

Dodaję chmurki
Sklejam poszczególne sceny
  To tyle. Miłego czytania :3 Dajcie znać jak komiks będzie beznadziejny albo nudny to usunę (ewentualnie coś poprawię). Do zobaczenia ;)

11.07.2014r. GODZ. 14:04

1 komentarz:

  1. Supi Blog ;)
    Ja nie mogę mieć bloga :(
    ~~♥Pozdrawiam Lily Silentdaughter♥~~

    OdpowiedzUsuń