piątek, 5 czerwca 2015

Czego mozna spodziewac sie po Lor, detektyw Juleg Ogóreg w akcji oraz wielkie odkrycia na mapie SSO...!

Kitram się xD

Hejooooos sos tatarski paluszki rybne i frytki do tego C:

   Polecam North Fish... Dają tam dobry sos tatarski <te reklamy> xD A wracając do życia. Właśnie jestem po bierzmowaniu. Mam to wreszcie za sobą :') Ksiądz, który przygotowywał moją grupę zaproponował ognisko z indeksów. Nie wiem czy to wypali... Po odśpiewaniu pieśni "(...) Ty wyzwoliłeś nas Paaanie..." ksiądz doszedł do wniosku, że jesteśmy wyzwoleni ze spotkań przygotowujących aż do ślubu xDD Hehe... Fajny ksionc :')))
   Podbijając wyścig koło Jeziora Valedale (którego jestem mistrzem w tym miesiącu xD) u postaci mojej i Lor zauważyłyśmy oznaki zespołu downa ;-;
   (Lor mam zdjęcie, że Ty też nie jesteś normalna xDD I czo teraz? C':)

/gesty
   Potem ścigając się pojechałyśmy do FP... Tak wyglądał wyścig:

C':
    Lor wygrała.... Kiedy przybyłyśmy do FP zobaczyłam, że jest wyścig xD Ni z tego, ni z owego się zapisałyśmy ;D 0:00:06 - taki czas był kiedy się zapisywałyśmy... W ostatniej chwili dosłownie, bo akurat spadłam z mostu nie zabijając się C:

3...2...1... 0!!! HAPPY NEW YEAR!!! :DD
    Potem do JCP na "ciuszki".

Bliźnioki xDDD
    I maraton do FP xDD

Lor się zapociła w swetrze, więc jak coś to
zachowajcie z nią bezpieczny dystans ;)
    Znowu przegrałam

Płyniem :D
    Dobijamy do portu... A tam Lor xD O krok przede mą jak zwykle... .-.

Foch na Lor xD
   Potem poszłyśmy zobaczyć Przesmyk Diabła jeszcze raz... Powiem tak: dużo dziur xD
   Zrobiłam też wreszcie misje z Lyxem, złodziejem w Moorland oraz z Lorettą ;-;
   Misja z Lynxem była nudna aczkolwiek wyścig był śmieszny xD
   
Ale, ale! Spoglądnijcie tylko w jego paczadełka! :oo

Lewek wystrzelił jak z procy!
Lynx nie ma żadnych szans na jego wyprzedzenie xDD Jest
hen-hen daleko C:
C': Mylił się


Torcig C:


    A tutaj macie odpowiedzi do misji ze złodziejem z Moorland jakby ktoś potrzebował ;)








   
   Misja była świetna xD Nasza naiwna postać wcieliła się w rolę detektywa...

Fajnie, że ostatnio SSO zaczęło dodawać animacje do tego co
robimy tylko czasem one nie pasują do tego co robimy xD
   Postacie z Jorvik są baaaardzo naiwne ;D I nasza postać również ;\ Tutaj kilka moich przeróbek z serii: "Juleg Ogóreg W Morcznej Akcji"...

Złowrogą ciszę przerywa jedynie
trzytaktowe uderzenie kopyt
o utwardzoną przez ostre promienie
letniego już słońca...
I lekki szum liści uderzających o siebie;
wręcz gładzonych niby to nieuchwytną dłonią
południowego wiatru...

   Tak mnie jakoś naszło na poetyckie zdania :3 Może kiedyś napiszę jakiś wiersz xD Zobaczymy...
   Nie wiem czy już o tym mówiłam, ale kiedyś gdy skoczyło się w przepaść w Sekretnym Kamiennym Kręgu to po prostu miało się ładne widoki... Teraz pod groźbą zbanowania konta teleportuje do stajni macierzystej :C 
   Podobno jeśli ma się 15 takich wyrzuceń z zamkniętych obszarów to konto zostaje usunięte xD Jak sobie liczyłam to wychodzi mi 14-15 C:

   #zycie_na_krawedzi

W dole są takie wyciągnięte skały na których tekstura jest
tak rozciągnięta, że wyglądają mało realistycznie co wskazuje
na to, że ten obszar jest chyba nieukończony...
   A tutaj łatwo można zauważyć, że las iglasty (po prawej) oraz góry po lewej i jeszcze morze w dole wskazują, że jest to niedaleko GHV.

Z zewnątrz ta konstrukcja nie jest za piękna :\
Warto odwiedzić to miejsce by zrobić sobie magiczne
zdjęcie na tle fioletowego nieba C:
   A teraz nowinka: Sekretny Kamienny Krąg jest mostem połączony z Drogą Królów (tym zasypanym przejściem na lewo od bagien czarownicy Pi.

Widać tu podobne góry już gdy płynie się promem, rzadki
las iglasty
   Wraz z Lor odkryłyśmy, że za przysypanym przejściem rozciąga się most aż do Sekretnego Kamiennego Kręgu...
Most potem jest przerwany i nie da się przejść bez konia
nawet jeśli ominęlibyśmy gruzowisko...
   A skąd to wszystko wiem? C: Bo Lor mi powiedziała... A skąd Lor wie? A to już musicie zapytać ją ;DD
   Za większość misji w Moorland były te oto... kaski:


   Gustowne, tak mocno. Za beznadziejną misję u Baronowej dostaniemy buty. Ładnie wyglądają jeśli ubierzemy się na sportowo xD Misja u Baronowej, przypomnę, polegała na znalezieniu wszystkich jej perełek, które zgubiła w winorośli :'))))
   A czego można spodziewać się po Lor oddając jej konto, aby zajęła się trenowaniem konia?
  • schowaniem Fiorda za drzwiami stajni (co skutkowało moim zawałem, że go sprzedała xD)
  • poprzesuwanie wszystkich ładnie ułożonych rzeczy w Ekwipunku
  • dziwne ustawienie koni... Dla mniejszych dzieci: jest to ośmionogi koń :)
    Dla starszych: Zerknijcie na zdjęcie xDD
Lewek...

11 komentarzy:

  1. Obiecuję że wymyślę jeszcze coś bardziej wytwornego w Twojej stajni </3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ukrywam, że gdzieś już to o kręgu druida słyszałam, a konkretnie czytałam, ale cóż bywa i tak, że ludzie lubią się powtarzać xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W którymś poście napisałam, że łączy się on prawdopodobnie z Drogą Królów, ale wtedy nie miałam na to dowodów xD Chyba, że chodzi Ci o jakiś inny blog to nie wiem, bo raczej nie czytam

      Usuń
  3. A może mogłabyś looknąć na mojego bloga?
    http://adenos-stories-fun.blogspot.com/?m=1
    Mam mam nadzieję, że będzie się wam miło czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodasz w końcu Sucharka do Koni? xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy... Nie za bardzo mam czasu xD Ale może za jakiś ruski rok się tam pojawi :D

      Usuń
  5. Hej. ^^ Jestem Victoria Sungirl. Czy możemy się spotkać w sso? :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś na Honey Valley to pewnie prędzej czy później się spotkamy ;D

      Usuń
    2. Szkoda. Jestem na ciasteczku. :/

      Usuń