wtorek, 9 czerwca 2015

Zbugowane nowe cs, w murach zamku oraz ubranie turysty xDD

Obraz "Narodziny Lorraine Northdawn" Julii Wilknight

Siemka! :)

   Chciałabym zacząć od zaskakującego spotkania z Charlottą Birchbear, autorką bloga "Star Stable Online by Charlotte". Spotkałyśmy się przypadkiem i miałyśmy wybrać się na ognisko, ale Lor wpadła na pomysł, żeby zejść z konia niedaleko ogniska i wejść w krzaki z których nie mogła wyjść...
   Potem pojechała na cs Valedale, a ja skoczyłam zobaczyć z Charlottą skocznię w Zielonej Dolinie... Niestety Charlotta stwierdziła, że nie mam duszy jednorożca i dlatego nie mogę wysoko polecieć... :C


   Co innego Lor, która podczas mistrzostw Stajni Jorvik wpadając na przeszkodę pod koniec mety poszybowała w kosmos xD Biegnę sobie taka dziewiąta i nagle widzę, że w prawym rogu coś leci w górę... Nikt inny nie mógł tak polecieć. Mogła to być tylko Lor xD
   A propos mistrzostw to koło MSP powstało miejsce na nowe mistrzostwa. Prawdopodobnie Mistrzostwa Srebrnej Polany pojawią się po środowej aktualizacji C: Koło miejsca nowych cs wyrosło zboże... Od których mam teraz lagi xD

Chowamy się w zbożu...
   Chciałam te nowe mistrzostwa pokazać Lor, ale okazało się, że u niej tych cs nie ma i ma teren taki jak miała wcześniej xD

Julka, nie chcę nic mówić, ale latasz...
Nie... To Ty jesteś w ziemi O-o
   A jak już mówię o bugach to proszę tutaj następny bug tekstury...

Pewnie DC eksperymentowało i teraz nawet trawa rośnie
od linijki xD
   Będąc w zamku z Lor przez przypadekjakaśniewyjaśnionamoc wciągnęła nas w ściany gmachu... Najpierw siła pożarła Lor xDD

"Jestem gdzieś" - czyli nie wiadomo gdzie
Tajemnicze drzwi...
    Ale po chwili ta sama siła wciągnęła i mnie ;-;

Ten zamek stoi w takiej trochę... No dziurze, no! ;_;
Aż bym lajknęła te okna jakbym mogła... Chyba im funpage
założę xD
Wieżyczki C:
   Wpadłyśmy na pomysł, żeby wyjść przez te główne drzwi, ale nie chcieli nas wpuścić :C
PUK! PUK! Jest tam kto? :c
Na szczęście udało mi się wyjść...
Lor nie miała tyle szczęścia, ale wpadła na pomysł, że to byłoby
dobre przy szukaniu skarbu xD
    Następnego dnia pojechałyśmy na ognisko, bo przepatrując szafę zauważyłam, że mam tam nieużyte kiełbaski po tych zadaniach specjalnych z walentynkami ;-;

Kto zna Angielski ten wie, co powiedziała Lor xDD
    Zauważyłam też, że nazbierało mi się trochę SC, więc kupiłam tą najdroższą koszulkę w sklepie z letnimi rzeczami na plaży w FP... Nie żałuję xD Czasem fajnie tak zaszaleć :) Ta koszulka podobała mi się odkąd się pojawiła, ale ciągle mówiłam sobie: Poczekaj, może uzbierasz na nowego konia... Odłóż to na później, może dodadzą coś fajnego... Może zmienisz fryzurę... Aż w końcu wstałam z leżaka obok Lor i wydałam 200 SC na tą bluzkę. Lor wyśmiała mnie i stwierdziła, że wyglądam w tej bluzce jak turysta :{

Obczajając zatoczkę - jedno z moich ulubionych miejsc C:
 Lor odkryła zaskakujące właściwości tutejszej wody... Kiedy tutaj utonęła...


    Pojawiała się z SSO-owy kilometr od tego miejsca xDD

Teleporting...

   Wiecie co jest teraz najtrudniejszą przeszkodą w Mistrzostwach Moorland? Tabliczka nowych wyścigów. Pojawiła się akurat zaraz za przeszkodą, którą wcześniej można było przeskakiwać skracając sobie tym drogę. Kompletnie o niej zapomniałam i po skoku zaklinowałam się w płocie, bo koło takich tabliczek nie da się skakać...

Spędziłam dobrze 3 minuty na próbuje "przestawienia" lub
zlikwidowania tablicy...
   Był też dzień kiedy "osobiście" poznałam panią Aleksandrę z Supportu C: Zaraz po zrobieniu tego zdjęcia poszła do sklepu i kompletnie zmieniła styl z powodu którego zaczęła się nazywać marchewką ;D

Pomimo, że pani Ola mieszka teraz w Szwecji to powiedziała,
że jest tam okropnie. Pochmurno i rzadko świeci słońce :C
    I tutaj ostatnie zdjęcie na Klifie Dynia, z którego Lor w bardzo dobrym stylu się ewakuowała xD Spadła na skały i stopniowo z nich zeskakiwała... Szkoda, że wtedy miałam wyłączony Bandicam :C

Te dorysowane wodze xDD

3 komentarze:

  1. Musisz wziąć ode mnie lekcje jak zostać jednorożcem C:
    Przyjmuję w godzinach 15-16 w soboty.

    ~Charlotte Birchbear~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okeej! xD Postaram się odkryć w sobie jednorożca ;DD

      Usuń
  2. Moje przepiękne 'zewnątsz' czyli 'błont miesionca'. ;-;
    Tak, najlepszym zdarzają się błędy.
    Nawet im.
    Ale rzadko.

    OdpowiedzUsuń