poniedziałek, 29 czerwca 2015

Awarie i bugi na sso, prawda o rozmowach na czatach oraz nowy kun... .-.

Szalona Dusza (CrazySoul) na zielonych łąkach C:









Salve! ;D (Athena, raz Ci ukradnę powitanie xD Powitanie, które w 4 językach oznacza prawie co innego...)

   Wreszcie się stało xD Zakupiłam drugiego kucełka C: Chciałam zacząć sie wyróżniać wśród brązowego morza na cs pony, jednak okazuje się, że chyba wcale nie będę musiała/mogła próbować.
   Koniec SR - taa, to jeszcze nie koniec świata, ale wyrzucanie z gry tuż przed cs już tak...Dzisiaj w ciągu 60 minut wyrzuciło mnie 6-7 razy... T_T

No pszeciesz łatnie wyglonda, o co wam chodzi...

   Najpierw na koncie Lor, której weszłam nakarmić konie, bo nie miała internetuf ;3 Nie zrobiłam jej obciachu na koncie... Tylko na czas cs (na które udało mi się w porę wejść po wyrzuceniu) założyłam jej maskę króliczka :')

Bug przy wchodzeniu do SSO
   Weszłam wczoraj na funpage Polskiego SSO i zobaczyłam taki komentarz:


   Była to odpowiedź na komentarz jednej dziewczyny, która chciała zgłosić gracza, ale nie pamiętała jej nazwiska. Okazało się, że rozmowy na czatach gdzieś się zapisują 0-o Trochę straszne... Jak się zastanowię co wypisywałam na tych czatach to....

Ciśniemy! Że niby koń biegnie max 60 km/h? Pff! Tyle to my
jedziemy kłusem xD
   Tak się zastanawiam kiedy oficjalnie zawiesić bloga na czas wyjazdu C: bo wyjeżdżam koło 8 na obóz jeździecki :) Od roku na niego czekam... Ba! Półtora roku =o Mam nadzieję, że przysłowie: "Za długie czekanie, jest dobre śniadanie" sprawdzi się w tym przypadku :D Trochę się cykam, bo będę około 700 km od domu przez 11 dni ;-; 
   Mam nadzieję, że będzie fajnie :) Mam jechać z przesiadką w Warszawie ;-; Nie wiem po co, ale wiecie... To rodzice decydują i ja się już spierać nie będę xD Wystarczy mi, że jadę C:
   To do zobaczyska! ;D


Ps zapowiada się, że jeszcze przed wyjazdem przeniosę się z powrotem na Honey .-.

8 komentarzy:

  1. Fajny kuń :) Ja byłam rok temu na obozie i w tym też jadę :D Obozy są super, a ponoć w ten obóz mamy spać nad stajnią w sianie :OO

    Pozdrawiam, i życzę miłego obozu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jadę na obóz konny ;)Nie mg. się doczekać :]

      Usuń
    2. Obozowicze, łączmy się! xDD

      Mogę się zapytać? Gdzie jedziesz? Bo ja do Lubenii, do Ośrodka Jeździeckiego Kamieniec :]

      Usuń
    3. Ja się wybieram na Trotter do Ustki :D

      Usuń
    4. Ja do Stajni na Kępie :)W Skierdach.

      Usuń
  2. Miewam identycznego buga ;-; Przez chwile byłam na czyimś koncie O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 Zdjęcie - mam tak czasem po wywaleniu, taki mutant ze mnie XD W dniu aktualek sobótkowych weszłam do zegara, a tam taka ,,zmutowana'' dziewczyna XD
    Antoinette Bravefall

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takiego samego kucełka Julgu Ogórgu

    OdpowiedzUsuń