środa, 24 czerwca 2015

Powrot do "domu", rozprawka o SSO-wych "youtuberkach"...

Dzika pogoń xD

 Witom! C:

   Jestem właśnie świeżo po zmianie... zmianie serwera xD NW postanowiło się przenieść, a ja z nimi powróciłam na stare śmieci :) Czy coś się zmieniło w serwerze? Hmm... Chyba nie... No może jest więcej tych oszołomek co nakręcają w SSO jakieś gówna i wstawiają to na YT. Tego jest więcej. Powiem tak: Większość takich filmików z SSO jest do bani, bo SSO daje mało możliwości. Dobry serial można stworzyć w The Sims 3, ale nie w SSO... Tak, więc większość takich youtuberek żyje w świadomości, że robiąc taki beznadziejne seriale są gwiazdami serwera xD
   Ale oczywiście są też dobre youtuberki z SSO, choć to nieliczne grono. Najlepsze filmiki z SSO to filmiki typu: różne sceny z gry + muzyka, jakoś się to nazywało, ale już nie pamiętam jak .-.
   Najgorsze w takich "youtuberkach" jest to, że one chcą być takie sławne xD Mają gdzieś widzów, byleby suby leciały :) Po czym to można poznać? Po tym jak się ogłaszają na grupach na FB czy innych portalach. "Subujcie, komentuje i lajkójcie", warto by czasem napisały "Obejrzyjcie, powiedzcie co mogę zmienić, spróbuję to poprawić".
   No ale komu nie zależy na sławie...? No przecież wszystkim...
Oprócz takiego Ogórka co się ukrywa na swoim blogu i nie chce psycho-fanów tylko czytelników...
   A jeszcze gorsi są fani takich youtuberek :c Wchodzi na grę taka gwiazdeczka i nagle cały Globalny zaczyna jej się podlizywać ;-; Pogadać normalnie nie można, bo tylko "zaprosisz do znaj?" " zaprosisz do grupy?" "nagrasz cos ze mna?" "skad jestes?" "gdzie meiszkasz?". Sorry, ale to nie jest jakiś wywiad ;_; Jakby nie mogli po prostu wejść na kanał tej osoby i tam jej to napisać... 
   Niektórzy piszą "zostawcie ja w spokoju!!!11" co też jest po części podlizywaniem się, odgrywają obrońców takich gwiazdek jak ochroniarze aktora z czerwonego dywanu. Widząc co tak na prawdę taka "youtuberka" dodaje na YT nie wiem czy mam się śmiać czy płakać, że bezmyślny tłum ją tak kocha ;D Kiedyś widziałam na jakimś kanale takiej jednej: "Kocham cie! Chciałabym cie bardzo spotkać w sso, ale wiem, że nie jestem ciebie godna"... No serio? xDD Taka osoba nie ma do siebie szacunku? I że niby subskrypcje mówią, że ten człowiek odniósł sukces?
   Filmiki same w sobie są słabej jakości. Jeśli są z głosem to najczęściej zagłuszają go dźwięki z gry oraz w niektórych momentach (które chyba miały być śmieszne) puszczane są piosenki typu "Wigle, wigle" czy "Czika, czika"...
   W większości widać, że wzięły to od innych youtuberów, którzy nagrywają coś innego. Pokazuje to brak kreatywności... ;[

SSO o 7 rano C:
   Nie przemawia mną zazdrość. O nie, nie, nie! Jedynie chciałabym otworzyć oczy młodszym graczom SSO C: Youtuberzy i blogerzy (mnie to tez dotyczy ;p) nie są Bogami, którym musicie oddawać cześć :pp

Koniec trenowania ostatniego konia - Amber :)
   Pamiętajcie, że Ci najlepsi swoje dzieła pokazują w ciszy, a nie w wielkim szumie... To już dotyczy każdego.


8 komentarzy:

  1. Popieram Cię całkowicie w sprawie yt. Brak słów. Sara Gladenest

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest super!Czyli jesteś teraz na CV?:)Ja też.Mam nadzieję że się kiedyś spotkamy :*





    Pozdro, Capri M. ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę nominować cię do LBA. Więcej info na zabawnieograch.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominuję Cię do LBA ;# - http://rogsana.blogspot.com/2015/06/lba.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale już mnie osoba powyżej nominowała xD

      Usuń
  5. Prawda tak samo cluby... juz mnie wkurzajo te yt, lubie odc sandry ktora msgeywa z karmel, no ale... jagbym sie na fb zapytala czy je lubio to zaraz "eeeee... one to beznadziejs, lepiej kitty lub ciacho lub lukrecja" :3

    OdpowiedzUsuń