czwartek, 18 czerwca 2015

I kolejny nowy klub, kod na darmowy SR, dziwnosci Sobotki czeba rozwiazac... C:

Klikając tysiąc razy tu świecące się coś i zauważyć dopiero po 5 minutach, że trzeba zakończyć zadanie - bezcenne

Hejooo! c:

   Sobótka po raz kolejny pojawiła się w SSO. Wygląda mniej więcej tak samo jak w zeszłym roku z tym, że gracze, którzy mają ją 2 raz dostają fioletowe zestawy a Ci którzy świętują po raz pierwszy - kolorowy. Tak mi się zdaje, bo teoria wianków nie jest do końca rozstrzygnięta... Jedni upierają się, że jasno kolorowe były rok temu w zadaniach, drudzy zaś, że w zeszłym roku był ciemno kolorowe...
   Ja mam tylko ciemno kolorowe i fioletowe c:

Tak wyglądają wszystkie 3 możliwe kolory
   Ogólnie wraz z Lor kolejny raz zmieniłyśmy klub xD Klub nosi nazwę: North Winners, Północni Zwycięzcy c: Tutaj macie zdjęcie nas na wyrzutni xD

Zauważyłam teraz, że na zdjęciu w zasadzie są wszystkie konie
jakby moje xD Sucharek, Lewek, Czekoladka... Chociaż tak na
prawdędo mnie nie należą to mam takie same w stajni ;-;
   Jak już wyrzuciłam swojego konia to okazało się, że nie ma go na kamieniu ;-; Znalazłam go pijącego wodę z morza... Takie słone D=

Zachłanny koń zje wszystko: śnieg, piasek, drewno,
traktorowe opony, słoną wodę...
   Także z okazji Sobótki pojawiły się sklepiki z ciekawymi rzeczami. Bardzo spodobało mi się ogłowie westernowe (zdj poniżej), ale nie miałabym go chyba do czego założyć :c

C:
    Podczas poszukiwać Sobótkowego skarbu otrzymałam wyjątkowo brzydki prezent... Były nim spodnie, krótkie w kolorowe paski - ohyda D:

Dopiero za 10 miejscem znalazłam skarb...
    Przed cs JG postanowiłyśmy stworzyć jedność i wszystkie obecne z NW weszły w Mię (właścicielkę) xD

Nie widać mnie :c
    Akurat te cs wygrałam :D Rozetka trafiła do szafki... Brakuje mi jeszcze złota z: GHV, SJ, SP, Moor, Vale... Jak na razie zdobyłam z: Kucykowych, FP oraz JG c:
   Ciekawe czy uda mi się wszystkie zebrać :)
   Z okazji nadchodzących wakacji SSO postanowiło podarować:
- kontom z LT - wyjątkowe ubrania (w skrzynce mailowej macie kod!)
- kontom z SR - dodatkowe 3 dni SR :D
- kontom bez SR - 3 dni darmowego SR (cz, pt, sob) :)

HAPPY SUMMER
Bez odbioru...

1 komentarz: