czwartek, 25 czerwca 2015

Nominacja [do Oskara (chcialabys)] xD

Hej Wam! xD

   Dzisiaj się kieruję bezpośrednio do Was, do czytelników, gdyż ponieważ bo tak jakby gdyby się zdarzyło iż... nominowali mnie, a konkretniej ONA. Nie wiem czo to za nominowanie, ale jak dla mnie nominacje w świecie internetów są święte ;]
   No to zaczynam...


1.Twoja ulubiona gra?

 I jeszcze się pytasz xD SSO jak na razie C: Ale nie pogardzę TS3 czy Minecraft (w którego nigdy nie grałam, ale bardzo bym chciała, a oglądając filmiki na YT z Minecrafta jest to chyba prawie jak gra C:).


2.Ulubiony serial?

Seriali takich typu Na wspólnej, Pierwsza miłość nie oglądam ;-; Ale lubię sobie pooglądać np. Czarodzieje z Waverly Place, Galileo, Usterka, Orzeł czy reszka... Takiego typu rzeczy, ale seriali jakoś specjalnie nie oglądam. Strasznie mnie denerwują seriale typu "Moda na sukces" gdzie ludzie umierali, ożywali, żenili się, rozwodzili tysiące razy! To była jakaś masakra xDDD


3. Co cenisz w SSO?

No co ceniem... No mogem cenić... To że jest online dzięki czemu można poznawać fajnych ludzi, ponabijać się z małych dzieci i ich naiwności ( :') ), brać udział w zawodach typu cs z innymi ludźmi, robić coś z kasą z konta komórki. Nie będę pisać, że jak ktoś nie może jeździć to ta gra stwarza mu namiastkę tego, bo bym skłamała. Jazda konna w realu to zupełnie co innego i myślę, że każdy kto jeździ to wie. 


4.Ulubione zwierzę?

Jedno? D: Hmmm... Zastanawiam się między kotem, szczurkiem a koniem ;-; 


5.Co cenisz w swoich czytelnikach?

Nie mogę powiedzieć jednoznacznie, bo każdy zachowuje się inaczej, a też nie mogę powiedzieć o jednej osobie, bo nie widzę ciągle pod postami tych samych osób w komentarzach tylko wciąż inne... Mogę jedynie powiedzieć jakie cenię sobie zachowania kiedy spotykacie mnie w grze ;D Podoba mi się jak się przywitacie, drobne "hej", "siema" nie zaszkodzi ;) Jak bezmyślnie nie spamiecie mi zaproszeniami do znajomych a zapytacie czy Was dodam xD Gdy po prostu ze mną rozmawiacie a nie tylko zachwalacie bloga (który przecież nie jest wcale jakiś świetnie-super-najlepszy). Jak nie naciskacie na rozmowę (pamiętajcie, że jestem człowiekiem a jak widzę, że ktoś jest bardzo nachalny a do tego mam zły dzień to mogę go po prostu olać... Jestem tylko człowiekiem).


6.Ile masz znajomych na skype lub FB ?

Ojoj... Na Skype mam samych najbliższych mojej duszy, więc około 10-12, a na Facebooku to nawet nie wiem, nie zwracam na to uwagi i jestem za bardzo leniwa, żeby sprawdzić ;-; 


7.Jakie macie zwierzę?

Obecnie - żadnego, tylko stadninę za oknem :) Miałam w sumie w życiu 3 chomiki (pojedynczo w odstępach czasowych), szynszyla (musiałam sprzedać, bo strasznie hałasował :c, kota terrorystkę, którą też musiałam oddać... centralnie na mnie polowała ;-; Byłam mała i nie miałam szans, żeby ją oswoić czy przejąć kontroli... 


8.Wymień cztery piosenki

"Na szczycie", "Będąc sobą", "Naprawimy to" Grubsona i może jeszcze... "Take me to church" Hoziera, gdzie w refrenie zamiast "tejk mi tu czercz" śpiewam " tejk mi tu torcz"...


9.Pokaż brzydkie zdjęcie

No to zanurkujmy w Google Grafika :D  

 
 Wystarczy? 


10.Ile masz centymetrów wzrostu xD ?

Około 165-170 ;-; 


11.Jak masz na drugie trzecie na imię ?

 Trzecie mogę podać xD Rita sobie wzięłam :>


========================================================================
Dziękuję za nominację, a żeby gra podążyła dalej nominuję:
http://trollingzsuselem.blogspot.com/
http://starstableonline-charlotte.blogspot.com/

To tylko zabawa, nie musicie tego robić, ale jednak byłoby fajnie jakbyście odpowiedziały na pytania:
1. Po co prowadzisz bloga?
2. Jeździsz konno w rzeczywistości lub chciałabyś zacząć?
3. Jak znalazłaś grę SSO w internetach? xD
4. Dlaczego zaczęłaś w grać w SSO?
5. Czego nie lubisz lub co zmieniłabyś w SSO? c:
6. Czytasz jakieś książki, a jeśli tak to podaj 5 przykładów? 
7. Jakie są Twoje ulubione filmy (podaj 7)?
8. Co myślisz o koniach?
9. Twój ulubiony przedmiot w szkole to... ?
10. Twój ulubiony napój to...?

CZAS START ;D

3 komentarze:

  1. Nie no już nominowali mnie raz. ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj no to najwyżej będziesz miała o czym zrobić post xD

      Usuń
  2. Przykro mi, ale jak widzisz miałam już nominacje... Nawet 2 ;_;

    OdpowiedzUsuń