czwartek, 11 czerwca 2015

Nowe mistrzostwa i spis wszystkich...

Cześć! C:

    Wczoraj była aktualizacja. Miałam dużą nadzieję, że dadzą nowe mistrzostwa i proszę! ;D O 20:00 pojawił się komunikat, że za 30 minut odbędą się Mistrzostwa Srebrnej Polany! :D Tak się podekscytowałam, że nie zignorowałam nikogo w mojej grupie na cs Moor, co poskutkowało super lagami...
   Nie mniejsze lagi były na samych Mistrzostwach Srebrnej Polany, ponieważ chyba wszyscy z SSO chcieli wziąć w nich udział... Postanowiłam zignorować wszystkich oprócz moich znajomych xD Polecam, zero lagów! :)
   Same cs były nie tyle trudne co, długie i baaaardzo różnorodne. Były przeszkody-okna jak na cs Valedale, kombajny jeżdżące chyba z prędkością startującego odrzutowca, zatrzymujące stado krów i mnóstwo... skrótów xD 
   Trzeba teraz tylko obczaić, gdzie skrócić sobie drogę i voila! Wygraną mamy w kieszeni xD
Tuż przed cs SP upychając wciąż pojawiające się osoby
w ignorowanych xD
   Oprócz udziału w mistrzostwach, na które ostatnio coraz częściej zaczęłam chodzić oraz wbijaniu rekordów w wyścigach (muszę się pochwalić, że w Wyścigu Jeziora Valedale oraz Wyścigu Wiatraka zajmuję zazwyczaj 1 miejsce), zajęłam się ich spisem. Po prawej stronie jest obrazek, wystarczy na niego kliknąć ;)

Do zobaczenia ;))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz