piątek, 3 lipca 2015

Zasady sa po to, zeby..., co moze robic zespol sso oraz kod na 200 SC :)

Lor, wiesz, że musiałam to wstawić xDD Sama dałaś mi do skopiowania lennego face'a xDD












 Witam ;D

   Czasem potrzeba całego klubu, a czasem wystarczy jedna osoba by przekonać się, że dni bez SR nie są takie nudne jak się wydaje :>
   Od jakiegoś czasu po Facebooku krąży taki mem (lekko zmieniony przeze mnie aby lepiej było widać litery):

Ciekawe czy tak to się właśnie odbywa xDD
Może dlatego zespół SSO nie tak dawno zmienił
siedzibę? Za dużo trupów pod oknami? xDDD
   Wczoraj wraz z Lor planowałam udać się na jakiś piknik, ponieważ takowe koszyki piknikowe zakupiłam aż dwa (wjem, szaleję, dwa koszyki to ŁAAAAŁ!) z powodu dobicia do limitu SJ z powodu aż 6 rekordów miesięcznych :) Jestem z siebie dumna, bo to pierwsze moje miesięczne rekordy :')
h
Rekord dzienny - 100SJ; tygodniowy - 500SJ; miesięczny - 1500SJ!
   Chciałam wybrać się do jakiegoś miejsca, w którym pikniku nie robiłam (FP-Moor odpada, w ogóle teren dla not-SR odpada). Pamiętałam takie jedno miejsce do którego można się dostać bez SR, ale niestety cofało mnie kilka SSO-owych metrów od tabliczki... Wpadłam na pomysł, żeby zejść z konia i się tam doczołgać...
   Udało się ;D

Ukochany żółty napis <3
    Będąc na innym koncie (Mia Darkberg) zobaczyłam w JCP dwa ciekawe siodła... Były takie same, ale jedno czerwone a drugie niebieskie. No spoko, przecież dużo takich siodeł. Szybko jednak okazało się, że są do tego całe zestawy. W opisie pisało coś w stylu: "Siodło zespołu niebieskich" czy jakoś tak. Pomyślałam, że fajnie by było kupić takie zestawy, podzielić klub na drużyny i robić jakieś zawody xD Czerwoni vs. Niebiescy C:

Moja przystojna postać xD
   Aby przeprosić za ostatnie awarie, zespół SSO podarował nam kod na 200 SC :) Miło z ich strony, bo akurat stan moim SC po kupnie kucyka wynosił 5 SC :'))

SUMMERSC4U
Do zobaczenia ;D

2 komentarze: