niedziela, 5 lipca 2015

Zawieszenie bloga 06.07-21.07

Tak te postacie nie mają cienia... Zjadły go ;>

Hejo ;D

   Chciałam Was tylko poinformować, że od 06.07 (czyli od jutra) nie będzie mnie w domu, więc i na blogu. Jadę na obóz i o ile w czasie podróży na pewno nie będę mieć dostępu do bloga, o tyle na miejscu nie wiem czy spotkam WiFi, więc jeśli dodacie w tych dniach jakiś komentarz to będzie on czekał do 22.07 kiedy wrócę do domciu C:
   Komentarze nie dodają się automatycznie, bo najpierw przechodzą przez moje oko xD To dobry sposób, żeby od razu blokować spam i linki do czitów na SSO, które nie działają a jedynie dają na komputer wirusy i wysyłają te linki >.<
   Życzę Wam miłych wakacji :) Mam nadzieję, że i moje będą udane, bo wybieram się na nie bardzo daleko (jak dla mnie) xD
   Do zobaczenia za 2 tygodnie ;D

Ps jeśli zobaczycie mnie na SSO to możliwe, że Lor karmi mi konia xD

7 komentarzy:

  1. Miłych wakacji!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam za dalszymi postami ! Jula mam problem nie mogę napisać do mii northWright ciągle mi wyskakuje że odbiorca nie istnieje /Ale myślę że dam radę trochę wytrzymać bez klubu a i przede wszystkim miłych wakacji ! Wypoczywaj:)
    Elise Shortland

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, pamiętam jak czytałam tego bloga jak miałam jeszcze 7/8 lvl :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Julia mam pytanie. W jakim programie lub stronie zakładałaś bloga? Bo chce założyć swój ale nie wiem w jakim programie/stronie

    Pozdrawiam
    Anne Bunnyhand :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja założyłam na Blogspot ona z resztą też ☺ P.S zapraszam do mnie na bloga XD

      Usuń
  5. Jak robisz screeny w SSO? ;o

    OdpowiedzUsuń
  6. dziś wróciłaś :D

    i dziś zablokowali star stable :(

    OdpowiedzUsuń