czwartek, 30 lipca 2015

Tajemnicza polana w DUD i nowy kon =oo

Klub "Kolorowych Kitek" w akcji xD






Hejooo! C:

   Niedawno wybrałyśmy się z Lor do zamkniętego obszaru koło A.A.E. aby pokazać go Sam (zła kobieta od razu dobrze spadła ze skały jakby robiła to od dawna ;-;). Z odpowiednimi mocami przeszłyśmy dalej niż zazwyczaj, ale i tak w końcu nas teleportowało xD
   Zauważyłam, że dużo osób ma taką fryzurę jak ja ;-; Sam i Lor mają identyczną jak ja tylko inny kolor dlatego zdecydowałam, że założę klub "Kolorowych Kitek" xD
   Następnego dnia (albo trochę później ;D) wybrałam się z Lor do ciekawego miejsca w DUD. Pokazała mi je najpierw Sam, ale nie udało mi się tam wejść przez to, że miałam "błąd sieci" :\

Sam chyba trenowała, bo jej nie mogłam dogonić D:
    Kiedy dobiegłyśmy do DUD zafascynował mnie jeden z bugów gry... Stanie w powietrzu nad wielką przepaścią *-*

No a w następnym wcieleniu to ja, psze pana, chcę być
aniołem C:
    Kiedy wreszcie przebiłyśmy się przez sopel lodowy dotarłyśmy tam:

Wygląda jak część UH, ale ta fioletowa poświata jest ciekawa...
   Sam ma teorię na temat tej fioletowej poświaty... Że pochodzi ona z Sekretnego Kamiennego Kręgu jednak mi wydaje się, że znajduje się on trochę za daleko ;-; Ale być może tak jest.
   Czasem na mistrzostwach dzieją się różne rzeczy... Czasem wypatruje się różne dziwne  rzeczy takie jak te spodnie poniżej:

"Są piękne" ;_;
   Zmieniają poziom jakości grafiki trzeba być przygotowanym na to, że zacznie utrudni to życie. Tworzy się wtedy takie odbicie w wodzie, które bardzo przeszkadza w grze :\

Ten ogon mnie rozwala x
    A będąc już w temacie cs tutaj macie plagę brązowych kucełków:

Bronzowe kucyki rzondzoo! =0
    Zagubione zdjęcie z Lor C:

Fryzy jako konie są w grze strasznie wolne i mało zręczne jednak
do zdjęć są absolutnie najlepsze :)
    Robiąc zdjęcia do aktualizacji zakładki o moich koniach natknęłam się na kolejny bug. Tam gdzie kiedyś wylądował Nic swoim balonem nie da się wejść. Po prostu jakby była tam przeźroczysta ściana v-v

Wniknij Amber, wniknij...
    I na koniec wreszcie mój nowy horseł xD Nazywa się Silverblood (chodziło mi o coś jakby Srebrnokrwisty). Jego imię odnosi się do serii książek "Błękitnokrwiści" Melissy de la Cruz. W książce błętnokrwiści są jakby upadłymi aniołami, które odradzają się z krwi. Srebrnokrwiści to dawni błekitnokrwiści, którzy wypili krew błękitnokrwistym. Stają się wtedy mrocznymi stworzeniami i nie mogą się już żywić krwią czerwonokrwistych (ludzi)... No i takie tam ;-;

Sylwek xD
    Z powodu mojego lenistwa zamieszczam post o swoim NOWYM koniu dopiero po kilku dniach , kiedy mój NOWY koń ma już JEDENASTY poziom... Czasem nie mam już do siebie siły ;_;

Do następnego postu ;)




leńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleńleń

6 komentarzy:

  1. Ciekawy post!!! :DDD




    ~ Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę do klubu "North Winner"? :D
    - Ane Fasthill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do "Mia Northwright" to właścicielka klubu ;) Ostatnio jest na wyjeździe, ale chyba za niedługo wróci :)

      Usuń
    2. Zapraszamy do naszego klubu <3 Mamy nadzieje że poczujesz się tam dobrze :D Napisz do graczki Mia Northwright :3

      Juleg to ja Justine z NW

      / Justine Paparoad

      Usuń
  3. Mój wzrok na tym 'nocnym zdjęciu' nawet w okularach mówi "Co ja tu robię? Dokąd zmierzam? Po co żyjemy?" xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę,że dodałaś nowe tło!Jest super!!!



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń