sobota, 25 lipca 2015

Ekscytujace chwile z misjami, bugi w grze i dziwne podobienstwo jednej z postaci...

Tornado to jednak bardziej odpowiednie imię dla tego konia ;-;

Witam :)

   Jak fajnie jest być wreszcie a bieżąco ;D Skończyłam wreszcie wszystkie misje :) Zazwyczaj zaraz po aktualizacji (lub na drugi dzień) wszystkie nowe misje są już tylko wspomnieniem, a tu ostatnio złapałam lenia i olałam wszystkie misje... To chyba przez ten upał wszystkiego mi się odechciewa ;-; Teraz właśnie gdy piszę tego posta kończy się burza i powietrze jest takie chłodne :) Taka chłodna bryza kojarzy mi się z morzem za którym już tęsknię... Nie chodzi o samo wchodzenie do niego czy pływanie tylko raczej o ten uspokajający szum gdy fale przychodzą i zaraz się cofają.

Zawsze o krok przed Tobą, Marley ;>
   To będzie raczej taki post oceniający misję, bo narobiłam w trakcie jej dość dużo zdjęć xD Sama nie wiem dlaczego... Chciałabym zacząć od tego, że jeden ze złodziei konia jest uderzająco podobny do postaci Seneca Crane'a z Igrzysk Śmierci ;-;

Nawet mają podobne czerwone ubrania xD
   Teraz będzie taki spojler, więc jeśli nie robiliście jeszcze misji i nie chcecie wiedzieć jak będzie ona dalej wyglądać zjedźcie na dół pod taką linię:
_______________________________________________________________________________

"czujesz mój oddech na plecach?"

    No więc tak... Po dojechaniu z Marleyem do Baronowej spotykamy dwóch mężczyzn, którzy zamienili konie. Valiant ich rozpoznaje i prowadzi do ich kryjówki, gdzie złodzieje przetrzymują prawdziwego Butterfly... 


    Następnie Butterfly znika i tutaj nie wiem czy pominęłam jakiś tekst, czy po prostu jest to bug, że koń sam sobie nagle znika ;_;

Sucharek jest lepszym skoczkiem od niego, pfff ;pp
   Potem wracamy do CJSP (Centrum Jeździeckiego SP), ale oczywiście złodzieje już odjeżdżają. Tutaj należą się podziękowania dla osób rozwijających grę za to, że auto jechało szybko a nie wlokło się xD Czasem w innych misjach właśnie tak było, niby ktoś się spieszył a jechał/biegł wolno jakby bał się, że go zgubimy ;_;


   Jednak zdarzały się momenty, gdzie po prostu doganiało się samochód (nie mam tego za złe, spoko, tak mogło się zdarzyć w rzeczywistości). 


   A potem na koniec nawet jeśli byliśmy prawie na samochodzie, przed nim albo nawet obok niego i tak...


   Ucieka... Ale całą sytuację ratuje Valiant, który najwyraźniej choć bał się skoczyć przed przeszkodę (a raczej według mnie tego po prostu nie umiał) nie lękał się zagrodzić drogę rozpędzonej maszynie... Trochę naciągane... Ale przecież SSO to nie jest prawdziwy świat ;-;


   Dobiegamy do rozbitego auta jednak Pan A... (no ten podobny do Seneci xD) ucieka. Niby wszystko fajnie, ale i tak musiałam się dopatrzeć niedopatrzenia (gra słów YOLO YOLO). Po tym jak samochód uderza w drzewo animacja uciekającego auta pokazuje się od nowa. Być może to po to by ktoś kto jednak zgubił samochód mógł go odnaleźć i kontynuować zadanie... Jednak dla mnie lepiej mogliby tego nie robić. Zawsze można wtedy odrzucić zadanie i zacząć pościg od nowa ;)

Na koniec dostajemy taką oto sukienkę... Niezbyt ładną
według mnie, ale taka jest większość nagród w misjach ._.
Przynajmniej można ją drogo sprzedać XDD
_______________________________________________________________________________

   Co do bugów... Ostatnio na pewno zauważyliście, że SSO miało awarię (być może niektórzy dalej nie mogą grać). Ja przez tą awarię straciłam 2 dni SR ;-; Z pulpitu dalej mam "error 1010" gdzie pisze, że właściciel strony zbanował mi dostęp do przeglądarki xDD Gra działa mi tylko ze strony, ale już nawet nie będę pisać do Supportu... Pewnie odpowiedzą za 2 miesiące C:
   Buga zauważyłam przeglądając swoje rozetki z mistrzostw (jest ich niewiele, bo zawsze kiedy miałam jakąś więcej niż 1 to ją sprzedawałam...). Rozetki można sprzedawać tak: złota-500 SJ, srebrna-250 SJ i brązowa-100 SJ. Jednak coś się pokiełbasiło przy rozecie z cs SP i można ją sprzedać tylko za 30 SJ ;_; Już nie mówiąc o tym, że w opisie jest taka jakby nazwa pliku zamiast standardowego opisu typu: "Medal za zajęcie ... miejsca w Mistrzostwach ...".

Tak jakby... Nie opłaca się zdobywać 1 miejsca w cs SP xD
   Spodobała mi się też misja na plaży, jednak wyścig jest na prawdę denerwujący xD Zazwyczaj kończy się tak:

Sucharek nie zważając na to, że ma mokre nogi, stoi sobie
w wodzie jakby nigdy nic...
   Podpatrzyłam jednak, że gdy robi się drinka to wszystko znika. Pomyślałam, że w ten sposób zignorować całe SSO xDD Niestety czat działa i lagi są takie same ;-; Weszłam do stajni, żeby zmienić konia i porobić w spokoju wyścigi, a tu po wyjściu z niej wszyscy się pojawili ;_____; Chciałabym też zaznaczyć, że po spożyciu jego letniego napoju i gdy już pojawił się napis, że zemdlałam to przez chwilę myślałam, że to ma związek z DC xDD Bo zobaczcie, zawsze gdy w grze mdlejemy ma to związek z DC... np. przy misji ze złodziejem w Moorland, przy misji z pradawnym drzewem gdzie uwięzili naszego konia.

Na drugim zdjęciu ten facet dziwnie przygląda się
Sucharkowi ;-;
   Wracając z robienia reputacji u A.A.E. (czy Wy też nie pamiętacie jaka jest pełna  nazwa? xD) wpadłam na skałę, która wyglądała a wyrzutnię. Pomyślałam: "Czemu nie?" i przystąpiłam do działania. Rozwaliła mnie mina Sucharka, która wręcz mówi...

..."no ja nie mogę... znowu?"...
I belive i can flaaaaaaay
   Jednak coś nie zadziałało i poszłam sprawdzić czy może Sucharek gdzieś czasem nie spadł... Tak jak myślałam, skała go wciągnęła a mi pozostało już tylko oglądanie pięknego widoku na góry Valedale...

Do potem ;)


2 komentarze:

  1. Hahaha XDD Ta mina jest fenomenalna!!''no znowu chcesz się gapić jak latam??!!!;-;''hahah xd



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sucharek geniusz zła xD

    ~Alexandra Archweb

    OdpowiedzUsuń