środa, 5 sierpnia 2015

Jak przybic piatke, sport ekstremalny w SSO zawsze na propsie xD


Tak to wygląda kiedy chcesz przybić z kimś piątkę w SSO :')

 Witam! C:

   Dziś wraz z trzema dziewczynami z klubu wybrałyśmy się na zjazdy z góry. Uwielbiam tą dyscyplinę sportową :) Pisałam już kiedyś o niej tutaj i... tu. Ogólnie lubię tak spędzać czas C: To taki fajny sposób na nudę xD

Fast Speed ;-; (ten uczuć kiedy nie wiesz co znaczy dokładnie
to co powiedziałaś)
Tutaj widzimy pędzącą w dół Sam
No to dzie ten fejm? Dzie te pieniążki? :C Oszukali mnie :C
Kocham to zdjęcie :) Nie wiem jak je zrobiłam, ale jest świetne.
Jakby do góry nogami, ale niezupełnie...
    Tutaj jeszcze filmiki moich dokonań (chociaż nie wszystkich :C)



    Na nudę można mieć różne sposoby. Od zwyczajnego trenowania koni przez jedzenie samotnie tortu przy stoliku...

Biedny torcik, pewnie poczuł się porzucony :c
... aż po ciekawe chwile ze znajomymi. Te ostatnie są najlepsze, bo w grupie zawsze można się dobrze bawić xD Śmiech to zdrowie C: Z resztą jak inaczej skiśniesz jak ogórek, kiedy nie robisz robisz pociągu w Moor z klubem (i dwoma osobami z CHL ;-; Mnie nie pytajcie po co się do nas dołączyły... Może lubio pociongi :>)...

Jedzie pocionk z daleka na nikoko nie czeka...
... nie wchodzisz w innych :>

C:
... lub gdy nie patrzysz jak Lor utknęła w wodzie xD

Wymowna kropka ze strony Lór :D
Okryte chwałą po cs :D Confetti na naszą cześć, bitte! :)
A tutaj taka "Zdeterminowana Lor", która jest gotowa
nawet przebić górę albo nawet... przeźroczystą barierę przy
zamkniętych terenach :)
   Chociaż w zasadzie... jest pewien sposób. Kiedy akurat nie biorę udziału w mistrzostwach...

Z serii "dostanę się wszędzie" xD
 a przyjdę je pooglądać i porobić zdjęcie przejeżdżającym ludziom, to nagle okazuje się, że mogę pośmiać się sama z siebie albo mojego rumaka :)

I ta mina jeszcze nie rozwala człowieka...
Ale widząc ta minę konia mam uczucie, że im dłużej na nią
patrzę tym bardziej chce mi się śmiać xDD
   Można też wypłakać swoje smutki w ramionach Tima :'c

Och, Tim! :>
   Trzeba też pamiętać, żeby uważać komu daje się hasło na konto... Bo po wejściu do stajni okaże się, że wszystkie Twoje konie nagle uciekły pod drzwi

Tylko Lor tak może...
   To już koniec postu C: Mam nadzieję, że chociaż raz się zaśmialiście czytając go. Lubię rozśmieszać ludzi ;D Pracuję cały czas nad aktualizacją zakładki "Moja stajnia <3" ale chyba zajmie mi to więcej czasu niż przypuszczałam xD Po zrobieniu zdjęć wszystkim koniom mój folder o SSO z 100 Mb powiększył się do ponad 400 Mb ;____; Także zajmie mi trochę czasu ogarnięcie tego xD Na razie lecę robić nowe misje. Do zobaczeniaa ;DD

Odnalazłam słońce w SSO *-*

6 komentarzy:

  1. Zaiste, jeden z lepszych Twoich postów Mentorze. Podziwiam za ładne screeny :D
    buzibuzibuzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w ogóle halo? Co to ma znaczyć z Timem? Musimy pogadać. :/

      Usuń
    2. Oj to była chwilowa... słabość :>

      Usuń
    3. XDD



      ~Capri M.

      Usuń
  2. I ten fejm, gdy jesteś na zdjęciu :'))
    'Ane Fasthill

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha :3 świetne Juleg i ja z tymi łapami w górze xDD

    /Justine Paparoad

    OdpowiedzUsuń