czwartek, 6 sierpnia 2015

Wulkan Garnoka, spadek z mapy i namiary na domek na drzewie C:

Obserwuję Cię kiedy nie widzisz... Wiem, że coś tu nie gra skoro codziennie mam zbierać te same dynie i Ci oddawać, a następnego dnia znów widzę je na polu... Obserwuję Ciem... CIĄGLE

Cześć i czołem! :D

   Dopiero się dowiedziałam, więc chciałabym od tego zacząć, chodzi mi o Wulkan Garnoka. Garnok (dla przypomnienia) to ta zła moc w Jorvik (lub chodzi o osobę, nie jestem pewna D: ). Ten jasny punkt na mapce w prawym górnym rogu to tak na prawdę wulkan. Tutaj jest filmik jak się do niego dostać. Poniżej znajduje się dialog z Nic'iem, który mówi czym jest Gniew Garnoka.


   Jestem pewna w 100% że z tym wulkanem będą ciekawe misje :) Garnok jest związany bezpośrednio z głównym wątkiem, a gdy jeszcze przeczytałam, że to tam być może uderzyła asteroida to pomyślałam, że może to tą część terenu otworzą na jesień ;-; Byłoby ciekawie :>

Z misji ze SJ  najlepsze chyba było to "zaganianie"
początkujących xDD Zazwyczaj w terenie instruktor prowadzi
a tutaj trzeba było jeźdźców zaganiać C:
   To że nie można jechać od strony czerwonej strzałki między punktami kontrolnymi w wyścigu wie chyba każdy, ale to, że można ją przekroczyć jeśli odwróci się konia tyłem wiedzą chyba nie wszyscy xD

Tak samo działa to w stosunku do zielonej strony xD Można ją
przejechać przodem, ale nie tyłem
   Włócząc się po okolicach SJ natrafiłam na miejsce położone wyjątkowo blisko granicy mapki Jorvik C: Jak już zobaczę, że można gdzieś się dostać (np. na koniec mapki xD) to nie mogę wytrzymać i muszę zobaczyć czy dam radę. Myślałam, że granica będzie jak bariera jednak okazało się, że można z niej spaść jak z klifu i się zabić ._. 

Mogli dać jakąś tabliczkę typu: Uwaga woda to atrap, tak
na prawdę skręcisz kark ;_;
   Chciałam też pozwiedzać Południową część UH, zobaczyć czy jest już gotowa, by może przewidzieć czy to ją otworzą na jesień, ale niestety się nie udało xD Utknęłam w skale zaraz po zrobieniu zdjęcia...

Jak w masło C:
   Kilkadziesiąt minut wcześniej wpadłam do sklepu na Wyspie Padok, żeby zobaczyć czy odblokowałam coś ciekawego i zobaczyłam biało-niebieski owijki. Zdziwiłam się trochę, bo mam takie same, a rzeczy po zakupieniu znikają ze sklepu i okazało się, że ikonka mnie oszukała :[
   Owijki były fioletowe...

Zrobili mnie w konia -_-
    Nie wiem jak Wy, ale ja przy misji z odszukiwaniem domku na drzewie błądziłam na prawdę długo. Powiedzieli, że mam jechać ścieżką, a że ścieżek jest kilka to oczywiście się pogubiłam... Potem jakoś go znalazłam, ale nie dlatego, że wiedziałam gdzie szukać ;_; Teraz domek mijam prawie codziennie podczas wykonywania wyścigu przy trenowaniu ostatniego konia -kucyka, Crazysoul- i jestem pewna, że gdybym nie znała na pamięć wyścigu to dalej sama bym domu na drzewie nie odnalazła xDD
   Tak więc dla tych, którzy jak ja będą błądzić tutaj macie namiary:

X: 109 Y: 242
   Namiary na domek dodam także do "Częstych pytań", mam nadzieję, że komuś się przydadzą C: Także dodam tam za chwilę namiary na ukryte zadanie w DUD (tak, teraz mi się przypomniało i zamiast dodać od razu po znalezieniu zadania, zapomniałam o nim)...
   Dziś kiedy natknęłam się na koniec mapki, tak wyraźnie zaznaczony, jakoś bardziej dotkliwie poczułam, że jest to gra :\ Tylko gra.

Do następnego postu ; )

9 komentarzy:

  1. Hej Jula
    Bardzo pomocne z tymi punktami kontrolnymi :D
    Moge od tyłu podjechać i nie musze się wracać omijając tej bramki :)
    ( Ikonka cię okłamała! D: xD )
    Anne Bunnyhand

    OdpowiedzUsuń
  2. X"D owijki i koniec mapy...
    "Everything Wrong With The SSO"
    *paceplam*

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!!!Rozbawił mnie :)P.S to "Oj,jak wysoko!"mnie totalnie rozwaliło XDD



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  4. A kto Ci podesłał wulkan? No kto? :c
    Pytam się, gdzie moje piniondze
    Znów nie zapłaciłaś ze te wszystkie informacje
    :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz przecież, że jestem spłukana. Jak zarobię o oddam :/

      Usuń
  5. Dzięki! Nie wiedziałam o tych punktach.
    SSO próbowało Cię oszukać, ale z nie z Tobą takie numery ;)
    Nie musiałaś zamazywać nazwiska XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylysmy na zamknietym obszarze, lepiej dmuchac na zimne xD

      Usuń
  6. Tak wgl. to masz coraz więcej fanów jak widać :DD Pozdrawiam ;*



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę,że blog ma coraz więcej fanów :DD Pozdrawiam ;*



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń