niedziela, 30 sierpnia 2015

Kilka ciekawostek; spotkanie; kod na 100sc + nowy koniel

Maaaaaarchewki :3

Jooooł! (tego przywitania chyba jeszcze nie było, oł jeee)... (tak, wiem, że jestem dziwna. Codziennie mi to ludzie wypominają ;-;)

   Nie wierzę, że przez praktycznie cały sierpień dodałam tylko 4 posty. W zasadzie cały ten sierpień siedziałam w domu przed komputerem i co? Wychodzi na to, że nic nie robiłam xD Ale wiecie - wakacje, czas na lenistwo. Czas gdzie idzie się spać tuż przed wschodem słońca a wstaje w południe :')

Kod na 100 SC - MAYBELLE
   Nie wiem jak tam u Was, ale ja już się powoli wdrażam w zmianę trybu mózgu z "Nie myśl, leniuchuj" na "Czas zacząć się uczyć". Wczoraj zaczęłam robić repetytorium do Niemieckiego, ale wyszło tak, że najpierw zaczęłam coś szkicować w starym zeszycie a potem... kontynuowałam pisanie książki xD Tia... Trudno to nazwać książką, bo wszystko co zaczynam pisać ląduje w koszu po jakiś kilku dniach ._. Tsa...
   Mniejsza o rzeczywistość xD
  To może zacznę od ciekawostek, które potem dodam do zakładki. Znam położenie wyspy koni (zdjęcie poniżej). Kiedy ostatnio na niej byłam (post o lataniu) to wyglądała dokładnie tak jak na rysunku C: Wyspa znajduje się... Między JG a tą najdalej wysuniętą częścią UH

Ciekawe, że w zasadzie tylko tam i na Zapomnianych Polach
są palmy ;-;
   Po hiper długim czasie spędzonym w DUD stwierdzam, że żeby wbijać reputację w Archeologicznym coś tam coś tam... (wiecie, to gdzie daję reputację po wykopaniu czegoś xD) najlepiej wykopywać tylko te "Ekstra znaleziska". Wtedy pojawia się taki inny napis, a i ten kamyczek jest jakby obsypany złotem. Zawsze jest takie 4 w całym DUD, 1 w poszczególnym rejonie. Potem zrobię może taką mapkę, która określi jak te tereny są podzielone. Za jedno takie wykopalisko dostaje się 30-40 SJ i 30-40 pkt Reputacji. To bardziej się opłaca niż wykopywanie z 20 skamielin po 1-3 pkt ;_;

Tak wygląda wartościowa skamielina xD
   A teraz tajemniczy opis kasku xD Zastanawia mnie ten podpis "Królowa Bea"... Czy to będzie jakaś postać w grze? ;-; 


   Wakacje to chyba okres największej inwazji ludzi na SSO xD Zwłaszcza teraz, kiedy już prawie wszyscy wrócili z wyjazdów i okupują Jorvik ;-; Wynik - super lagi xD Takie, że nie ładują mi się postacie ;-; CZy ktoś widział Dereka? :'c

LOST
   Ostatnio oglądając jakieś spotkania klubowe itp., że stroje klubowe sprawiają, że wszyscy wyglądają tak samo... Nikt się nie wyróżnia, wszyscy stają się identyczną masą. To trochę dołujące, bo przecież każdy powinien być wyjątkowy i oryginalny xD


   Kiedyś... Nie pamiętam kiedy dokładnie odbyło się spotkanie. W zasadzie głównie było to prawie spotkanie klubowe, bo najwięcej osób było właśnie z NW C:

   Spotkaliśmy się nad Kopalnią Damaszek, a potem przenieśliśmy na plażę xD

   Na koniec piknik xD Przyjechały jakieś nooby, więc je odgoniłyśmy, a wtedy jeden z nich powiedział:

TAM TAM TAM TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!










   Straszne to było biorąc pod uwagę głębię tej wypowiedzi (bardzo mondrej z resztom): Cały czas jesteśmy obserwowani ;-;
   Znalazłam takie zdjęcia ze wspólnych chwil z Lor xD Jak już kiedyś wspominałam, wraz z Lor zostałyśmy testerami jedzenia i wypróbowałyśmy wszystkie w Jorvik restauracje C:

Niebo <3
   A kiedy to jedzenie już zjadłyśmy odbijała nam palma. Nic dziwnego, bo przecież w Jorvik prawie wszędzie rośnie marichuaen xDD

Aj belif aj cen flaaaaaj
Zastanówcie się zanim powiecie: Chciałabym się wtopić
w ścianę .-. Na pewno tego chcecie?
   W Obserwacji dokonałam odkrycia: Tak na prawdę, gdy wchodzimy do Obserwatorium to najprawdopodobniej przenosi nas w inne miejsce ;-; Bo jak widać sama budowla jest w środku pusta :\
I tutaj się troszkę zawiodłam :\
   Byłyśmy też w Winnicy C:

ROMANtycznie
Flaga Jorvik C:
   Co do flagi... Co Wam to przypomina? Mnie troszkę tą harfę, którą graliśmy na tej wysokiej górze... Zapomniałam już po co :\ Po kolacji u Igora stwierdziłam, że zjem Lor, bo kanapka mi nie wystarczyła xD

   Kiedy dorzucili nowe Morgany nie mogłam się zdecydować, którego kupić... Wszystkie miały swoje zalety ._.

   Kiedy płynęłam do Jarlaheim zaczęłam się nawet zastanawiać nad siwym xD Ale stwierdziłam, że potrzebuję konia, który będzie wyglądał jak champion .-.

   Ta-dam! xD Gniady i w dodatku w koreczkach wygląda jak te konie skokowe z parkuru *-*






















   Konia nazwałam DragonFlame C: Smoczy Płomień. Dobrze, że Loreg pomogła mi z imieniem, bo średnio rozumiem te słówka xDD 
   Do zobaczyska! C:


Ps. Może trochę minąć zanim dodam konia do zakładki. Jakby co pamiętam xD

17 komentarzy:

  1. A z naszej dzisiejszej przygody wstawisz posta (hahahh) / Dżastin :3

    Ludziki czeka was wstrząs psychiczny :'D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ślicznego konika i tak ja też nienawidzę strojów klubowych

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej zauważyłam że słuchasz Years & Years :) Jakich ich piosenek słuchasz najczęściej? Ja Desire, King, Gold :) Sara Gladenest ( spamowałam Ci zaproszeniami do znaj :/ pewnie masz mnie w ignore? Przepraszam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to za bardzo ich nie słucham 0-o Tylko czasem to co leci w Esce. A tak na marginesie nie przyjmuję zaproszeń od osób, które się do mnie nie odezwały na pogadaj xD Są tacy co kolekcjonują znajomych albo zaproszą przez przypadek

      Usuń
  4. Post bardzo ciekawy, jak zwykle :)

    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  5. Inne blogerki nie dorastaja ci do pięt :'D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha miłe to, ale myślę, że są lepsze ode mnie C:
      (no przecież Loreg jest lepszy, tak?)

      Usuń
  6. Hej Julka. Fajny Blog :) Pamiętasz mnie jeszcze ? xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy... Ada... Podaj nazwisko, bo po imieniu nie skojarzę xD

      Usuń
  7. Gdzie jest ten kask ? W JCP ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wyszło si to oststnie zdjęcie jak koń skacze :) mogłabyć zrobić z tego edita

    OdpowiedzUsuń