wtorek, 1 września 2015

Reklamy podczas spotkania na koniec wakacji (beka)

Oj duszno było... Tyle ludu, że powietrza zabrakło xD

 (zastanawia się jak się przywitać, żeby się nie powtarzać)

   Dziś bez powitania dla odmiany xD Zanim opiszę wczorajsze wydarzenie to chciałabym od razu powiedzieć: To nie było na poważnie. Mówię od razu, bo wiem, że są takie osoby, które są jakie są, taki mają charakter, że wszystko biorą na poważnie ;-;
   Wczoraj jak chyba większość z Was wie było spotkanie z GM Lovisą, czyli jedną z osób zajmującą się polskim SSO. Na początku powiedziałam sobie: Niech se robią co chcą, ja w tym czasie porobię reputację, wyścigi (dzisiaj jest wypłata za miesięczne rekordy tak na marginesie :D). Oczywiście poszłam. Na początku zobaczyłam, że jacyś ludzie biegną plażą, więc z nimi pobiegłam.

Ludzie zabijali konie byleby zdążyć XD
   Dotarliśmy do Moor, ale nie widziałam, żeby Lovisa coś pisała ;_; Niektórzy sobie poszli, bo stwierdzili, że już się skończyło. Spotkałam kilka znajomych twarzy, ale nic po za tym. Na zobaczenie Lovisy nie było nawet szans, więc pomyślałam, że może rzeczywiście się skończyło. Zapytałam dziewczyn z klubu gdzie są, a one, że na plaży w FP. Pobiegłam tam, ale Lovisy nadal nie widziałam ani "nie słyszałam" xD



    Ktoś napisał, że Lovisa ma zw, więc razem z Sam i Justine zaczęłyśmy tańczyć. I wtedy zaczęła się zabawa XDDDDD
   W tle stała jakaś gwiazda otoczona wianuszkiem fanek xD Justine wspomniała coś, że ja z Sam też jesteśmy fejmami jak ona. Zaczęłam wtedy jej tłumaczyć, że fejmami są osoby, które lubią popularność i takie tam inne...


   Justine napisała na pogadaj: "Ej, zobaczcie! Tu jest Sam Darknest i Julia Wilknight!!!". Nikt oczywiście nie zareagował, bo aż tak popularne nie jesteśmy (może to i dobrze) xD 

Mmm... Ręka Justine jest
smaczna :>
   Lovisa wróciła i zaproponowała przejazd na Wzgórze Nilmera. Pojechałyśmy za tłumem i ustawiłyśmy się w rządku. Najpierw reklamowałyśmy klub i oferowałyśmy zdjęcia za SC, potem blogi, a potem już przypadkowych graczy xDD






   Niestety nie było reakcji :C





   Jedynie jakaś dziewczyna skomentowała, że drogo xD




   Po jakimś czasie jakaś dziewczyna faktycznie zrobiła sobie ze mną zdjęcia ;-; To było dla jaj, ale jeśli chce mieć na zdjęciu szaloną blogerkę to czemu nie xDDD Pod koniec Sam rzuciła zarobione SC i rozkazała zbierać je z ziemi ;-;




   Nikt nie zbierał :C




  Justine w rozpaczy zapytała panią Aleksandrę z Supportu czy chce zdjęcie z tym naszym słynnym klubem... Chyba nie usłyszała, bo nie odpowiedziała :C




   Jako gwiazdy miałyśmy względny spokój i zmęczone podpisywaniem autografów postanowiłyśmy przenieść się w inne miejsce...


   
   Stanęłyśmy w poprzek drogi i zrobiłyśmy "Mureg Sław", Aleja Sław składająca się z: Anne Bunnyhand, Justine Paparoad, Charlotte Birchbear, Klaudii Darkstreet i Sam Darknest :')



   Nie wiem dlaczego, ale nagle wszyscy zaczęli koło nas stawać i robić długi mur xD Może chcieli być sławni? D:







   Zatańczyliśmy też specjalny taniec klubowy:



   A na koniec skoczyłam sobie przez murek z ludzi xD



   Lajk dla ludzia który mnie znajdzie na zdjęciu poniżej: 


   Ogólnie mnie w tym wygłupianiu się chodziło o to, żeby nie tracić głowy dla tych fejmów z YT czy z Bloggera. To była parodia tego co się dzieje na SSO :D Pamiętajcie, żeby takich ludzi nie czcić jak jakiś bogów tylko ogólnie pochwalić twórczość itp. co zmotywuje ich do dalszego tworzenia. 
To co się ostatnio dzieje na SSO to jakaś masakra. Cisza... cisza... i nagle ktoś napisze na globalnym: [nazwa youtuberki czy blogerki] a zaraz leci fala psychofanek: [nazwa youtuberki czy blogerki] JEST?? GDZIE?? ;OOO albo [nazwa youtuberki czy blogerki] JEST NA WYSPIE PADOK!!!11 a zaraz ktoś: NIE MA JEJ TAM JEST W MOR... i taki spam leci. Zaraz rzeczy typu: Kocham [nazwa youtuberki czy blogerki]. Nie chodzi mi o to, żeby takich ludzi hejtować czy cos w ten deseń tylko, żeby przystopować z tym wielbieniem :> (skończy się tak, że będziecie mieć ich ołtarzyki w domu).
   Nie zazdroszczę im popularności, bo widzę jakie to jest ciężkie i to nawet te "sławy" (no bo to nie są prawdziwe sławy xD)  nie zawsze zawinią. Cały ten fejm podkręcają też fanki.
   Fanki zamieńcie na czytelników i widzów. To na prawdę duża różnica. Amen. Kazanie zakończone, idźcie w pokoju XDDDD

(ta chwila po napisaniu posta, kiedy zastanawiasz się czy ludzie zrozumieją to co napisałaś czy też zaczną bronić swoich idolek lub zhejtują za zazdroszczenie popularności chociaż im nie zazdrościsz...)
(czeba czekać na reakcję)

26 komentarzy:

  1. Masz rację, co nie oznacza, że uważam, że nie powinno się reagować jak wejdzie ktoś sławny... A fejm w waszym wydaniu to rozumiem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tag, to wszystko taakie mondre... x3

    ~Alex Archweb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardzo, w końcu mam licencję z Mondrego Wypowiadania się Na Bardzo Ważne i Nurtujące Ludzkość Problemy oraz Rozkminy :)

      Usuń
  3. Naprawdę fajny post u zgadzam się z tb w zupełności bo tak jest z tymi " sławami" xD
    Woda sodowa im do głowy uderza xD :D

    Anne Bunnyhand
    " Murek słaaaaw" xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czytać Twojego bloga ;D Hehe, te psychofanki i fejmy...
    Jesteś na Miodku, czy Ciastku?

    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię go pisać xD Ciastkooo. Z boku bloga na prawie samym dole pisze na jakim obecnie serwerze jestem ;D

      Usuń
  5. Haha było super :D Kiedy kolejny ''Mureg Słaf''?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zastanawiam czy czasem nie urządzić takiego spotkania na bicie rekordu w najdłuższym murku z ludzi na serwerze, a potem na SSO... Ale to tylko plany i wymagałyby zaangażowania różnych ludzie, ogłoszenia na blogach ewentualnie kanałach, grupach o SSO na fb i może forum? XD

      Usuń
    2. Ale ogółem bardzo fajny pomysł :D Tylko bardzo trudny do wprowadzenia w życie.

      Usuń
  6. Masz rację Julia :)P.S zaraz ide do szkoły.



    ~Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hhhahah , świetne jak zawsze Juleg :3 I zjadłaś moją rękę [^] Justine Paparoad na zawsze kaleką :<

    / Dżastin 8)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ten blog :d
    Ps.jestem nowa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja,bo w sumie:Po co komu sława.co z tego będzie miał? Przecież nie to jest w życiu najważniejsze <3
    ~Brak podpisu,Anonim xD ~

    OdpowiedzUsuń
  10. Murek sław?Żałosne.Myślą,że są sławne,bo?Bo grają w gierke i się pokazują?To śmieszne.Melissa zasłużyła na sławę,bo jej blog ma ponad 350 obserwatorów,a Wy?20?Nie no,żal i jeszcze raz żal.Powodzenia w alei sław.Jeśli w ogóle do niej kiedyś wejdziecie, te durne szarlotki i inne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, witaj drogi Anonimie :D Nie będę się powtarzać. Jeśli dalej nie rozumiesz, że to było dla picu to widocznie jesteś jeszcze w tej pierwszej trójce klas szkolnych (czyli 1-3 jakbyś nie skumała ;)) I dla Twojej wiadomości właśnie z takich Meliss się nabijałyśmy.
      Powodzenia w szkole w czytaniu zadań z treścią

      Usuń
    2. Taaak , znalazł się fan psełdo blogerki Melissy ;-; I ten murek był dla beki , jeżeli nie rozumiesz :]

      Usuń
    3. Hah, myślałam, że dostanę odpowiedź

      Usuń
    4. Wyśmiewać się z Melissy? No wiecie... Nie ma z czego i to nie jest pseudoblogerrka... Ale spokoju, nie hejtuję XD Chociaż to może był żart i chodziło o psychofannki, co?

      Usuń
  11. Motywuję Cię do dalszego działania chwaląc ogólnie Twoją twórczość C:
    ~ Savannah Mousetree

    OdpowiedzUsuń
  12. Hehe..
    Ja zawszę musze się wcisnąć jak ktoś chce zrobić sobie ładne zdjęcie (Dziewczyna w fioletowej koszuli na fryzu i w kowbojskim kapku ;3) Uwielbiam to robić xD
    ~Sally Waterwater
    Ps : Nie chcialas mnie do znaj :c Nie o to chodzi że ja psychofanka czy cos ale kiedys cie mialam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Num, ale potem Cię już nie widziałam na SSO, więc usunęłam, a teraz się nie odzywałaś a ja mam zasadę, że przyjmuję do znaj tylko tych co się do mnie odezwą xD

      Usuń
    2. Ja też mam taką zasadę ale miała 3 mies. Przerwę xD
      ~Sall Sandacz Waterwater

      Usuń
  13. A to wy tam reklamowałyście zdjęcia! Głupia głupia głupia czemu do cb nie podeszłam :C

    OdpowiedzUsuń