sobota, 19 września 2015

Nowe konie - Shire, porownanie grafiki oraz kody na 300 SC! :)

AKTUALIZACJA POSTU PONIŻEJ (24.09.15r. 17:31)
|
\/
Ciekawe jakież to konie się tu pojawią? :3

Witam! ;D

   Po SSO chodzi plotka, że w następnej aktualizacji pojawią się nowe konie... Nie wiem czy to już w następnej, ale postanowiłam jako detektyw Juleg wybadać sytuację xD Na Wyspie Padok pojawiła się stajnia dla nowych koni, czyli pojawią się ona już niedługo. Może nawet w środę? W plikach SSO odnalazłam również takie:

    Zatytułowane "Shire_...". A teraz moje spostrzeżenia: Skoro konie mają już oddzielne pliki to oznacza, że na 100% będą wyglądać i zachowywać się inaczej niż np. Tinkery czy Szwedy! :) Jeśli ktoś jest ciekawy to może sobie poprzeglądać owe pliki i zobaczy, że odpowiadają one poszczególnym ruchom Shire. "Shire_FastGallop" czyli jak będzie wyglądał cwałujący Shire. Shire będzie też skakał inaczej w wolny galopie a inaczej w szybkim, bo do każdego chodu ma inny plik: "Shire_Jump_Canter", "Shire_Jump_Gallop", "Shire_Jump_FastGallop". Mam nadzieję, że owe Shire będą najwyższe ze wszystkich koni xD


    Po ostatniej aktualizacji wszystko stało się wyraźniejsze, a dokładniej konie i ekwipunek. Poniżej macie różnicę (zwróćcie uwagę na czaprak, siodło, sweter, grzywę, ogon oraz plamki na zadzie konia).


    No i na koniec 3 kody... Nie wiem czy Wam zadziałają czy nie. Mi niestety jak na razie nie działają, ale warto próbować. Za każdy jest 100 SC xD

[atualizacja 24.09.15r. 17:31 - Kody poniżej tak jak powiedziało SSO zostały odkryte trochę za wcześnie (więc po co je dodawali tak wcześnie??) tutaj macie filmik o urodzinach SSO, które właśnie się rozpoczęły :)
https://www.youtube.com/watch?v=9c9oChX3gFc ]

DINOVALLEY
SILVERGLADE
GOLDENHILLS

24 komentarze:

  1. Hmm.. Tam są pliki"Shire_NoRider"... Może będzie opcja "dziki koń"'? No ale nie wiem, skoro tak, u innych koni też to powinno być... No i jest, prawda? Chyba... A jak nie to dziwnie dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym Shire to niestety tylko plotki. SSO zanim coś dodaje ZAWSZE dodaje zajawkę. Najpierw musimy czekać na zwiastun, zdjęcie czy coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była zajawka :) Na angielskim SSO :)
      ~Kamilla Macforest

      Usuń
  3. Super blog! Jesteś prawdziwym detektywem. x)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedyny blog , na którym jest to o nowych miejscach dla koni XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi kody nie zadziałały,pisze mi że w tym kraju są niedostępne:/a z tymi końmi to ciekawa sprawa...ogół:bardzo fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog!mi kody nie działają:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Juleg , gratki :-) coraz więcej obserwatorów :-) /Dżastin

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nu coś nagle podskoczyło xD Było 23-24 a tu tam tararam 27 :D

      Usuń
  8. Mi kody też nie działają:( Pisze że kod zaakceptowany a jak otwieram SSO to nic nie mam
    Z tymi końmi ciekawa sprawa

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, tak trochę nie na temat... ale jakie są warunki, żeby się dostać do North Winners? Aha i ciekawe, kiedy będą te cuudowne konieły XD Już nie mogę się doczekać tych wszystkich nowych rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy warunek jest taki: Jak właścicielka wejdzie na SSO xd Ja już jej od dłuższego czasu nie widziałam, klub trochę zdechł, więc raczej prędzej czy później się stamtąd wymiksuję :\ W zasadzie jest tam tylko kilka fajnych osób, także... XD

      Usuń
  10. Wiem, że musi wejść XD Ale mi chodzi o takie warunki, co trzeba mieć oprócz konta, no wiesz haha. I wy jesteście na Cookie? Jeśli tak, to nie bardzo, bo przeszłam na Honey właśnie dlatego, że prawie się tam nie dało grać... No lagi podczas używania przedmiotów i przyczep. Grr...

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Nirdługo będą Islandy na SSO to jest pomysł na napisanie bloga c: 2.11.2015

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł z tymi końmi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepsze konie to Shire w kolorze jasnym brązowym są super i piękne i Shire to są konie pociągowe ;) zakochałam się w tej rasie konia polecam bo opłaca się je zobaczyć i jeszcze raz super <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie kupiłaś to brązowe siodło które jest na morganie? Pliss powiesz?

    OdpowiedzUsuń