czwartek, 17 września 2015

Opinia o nowym FP i wycieczka na Wulkan Garnoka...

Takie pytanko: Jak wejść na górę i wyjrzeć przez te okna? ;-;


 Witam! :)

   W szkole mnóstwo pracy (praca w szkole... Ciekawe kiedy będzie praca w pracy) i mam mało czasu dla bloga, a raczej dla SSO. Streszczam się, bo praca domowa z matmy leży odłogiem, a wiecie jak to bywa z matmo...

Kotełek :)
   Chciałam na szybko opowiedzieć coś o nowym FP a potem przejść już do głównego tematu posta - Wulkanie Garnoka :D
   Tak więc nowy FP ma swoje plusy i minusy. Stajnia wygląda jak ratusz xD To przejście płaskie na wyższy poziom zamku dziwnie wygląda z zewnątrz, ale za to balkon poniżej jest świetny. Droga wzdłuż muru też jest fajna, jest z niej pikny widok :) I ten skrót na plażę :D Tylko często nie wyrabiam na nim na zakrętach :\
   Ten rynek jest zrobiony z kostki, która trochę się mnoży w oczach... Jest troszkę za jednolita, za dużo tego samego wzoru. Jednak w FP pojawiło się jakby trochę więcej miejsca i więcej ciekawych miejsc :D

Ta barierka to mistrzostwo... Szkoda tylko, że te podpórki
są płaskie...
   W wycieczce do Wulkanu pomogła mi Lor albowiem pożyczyła mi konto za co bardzo jej dziękuję :)) Sama nie dała rady bym się tam wybrać, bo nie mogłabym wykonać odpowiednich kroków...



   Na początku kiedy już się dotrze do drogi pojawia się taki jakby murek ze skały (podobny jest koło Zielonego Lasu czy jakoś tak w UH). Przechodząc przez otwór w nim zmienia się krajobraz z szaro niebieskiego jak w DUD na czerwono brązowy. Droga prowadzi koło domku (tam pewnie pojawi się jakaś postać, która będzie miała dla nas zadania) a potem pojawia się wulkan. W środku znajduje się lawa, na którą można wejść xDDD
   Ta wyprawa to dla mnie taki przedsmak przed otwarciem tego terenu :) Nie mogę się już doczekać co tam będzie się działo, ale wydaje mi się jedno... ŻE BĘDZIE CIEKAWIE :D

6 komentarzy:

  1. Pierwszą! Koffany wulkanik, ale szkoda, że niebezpieczny.... No TERAZ to widać lawę z góry nie haha. A i powwiesz jak tam wleźć czy to tajemnica? I dziwne że ktośs tam może mieszkać. Aha i to wygląda jak domek Elizabeth więc tam może będzie jakiś druid albo coś w tym guście? Monieł

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW :D /Dżastin

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :D Według mnie nowe fp jest o niebo lepsze od starego.
    W wulkanie nie byłam, ale za to widziałam masę filmików i zdjęć, więc jakoś nie mam potrzeby żeby się tam wybierać xd Przecież i to i to ekran, tak? Ale będzie suuuper ciekawie, na pewno :D Tylko ciekawe, co otworzą? I to w dodatku jeszcze w tym roku *o* Nie mogę się doczekać!
    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj linka do filmiku xD

      Usuń
    2. Po prostu na yt trzeba wpisać "Star stable ashland" i tyle xD

      Usuń