piątek, 11 września 2015

Znak zycia...


Witam! :)

   Powyżej znajduje się zwiastun odświeżonego Fortu Pinta. Jak dla mnie całkiem ok, aczkolwiek obecne FP nie jest aż tak złe xD Ale jeśli zmienią trochę to nie mam nic przeciwko :) 
   W zasadzie posta piszę z nudów, z potrzeby zamieszczenia czegoś na blogu; by dać znak życia. Mam pomysł na posta, ale mam taką umowę z Lorgiem. Chodzi o takie zdjęcia, więc na razie muszę czekać. Ostatnio właśnie od Lorga dostałam kod na darmowy SR i zaczęłam jeździć do GHV w poszukiwania miejsca odpowiedniego do zrobienia zdjęcia na nagłówek xD Miałam nawet taką wizję jak to będzie wyglądać, ale chyba wiadomo, że wizja artystyczna w głowie różni się od tej w rzeczywistości ;_; W głowie mam obraz, a tutaj... kiepskie, szare zdjęcie. Ehh...
   No ale o zdjęciu nie będę przecież gadać xD To nie J. Polski, żeby opisywać obraz .-.
   To w zasadzie byłoby na tyle... Na razie brak tematu na post poza przemyśleniami na temat przyjmowania takiej liczby uchodźców do kraju ;-; Ale to już sobie popisałam u siebie na komputerze a potem to skasowałam, bo za bardzo nie znam się na polityce i to też chyba kiepski pomysł, żeby tutaj umieszczać moje przemyślenia... Napisałabym jakąś głupotę czy cuś i by była beka ze mnie xD
   Do zobaczyska :)

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że dajesz znak życia xD
    W sumie takie przemyślenia byłyby dobre, czemu je skasowałaś? :/ A myślisz w ogóle że ktoś z SSO zna się na polityce? xD Ja sama się nie znam xD
    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie wiem xD Trochę było mi głupio... Ale w zasadzie masz rację, przecież bloga raczej nie czytają osoby, które się na tym jakoś super znają xD

      Usuń
  2. Ładny, ale będę tęsknić za starym, a nowy FP dodadzą w moje urodziny ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaa muszę porobić fotki starego FP!!!stary był ładniejszy,nowy za nowoczesny jak na fort...:(zamiast tego mógłby być raptor

    OdpowiedzUsuń
  4. nieeeeee nie usuwajcie starego fp i gdzie ten James powędrował:')

    OdpowiedzUsuń