piątek, 14 sierpnia 2015

Wycieczka do Pd. UH, latanie po Jorvik (wyspa koni) i tajemnicze foto (co to jest? C:)

A to czo? :D






















Siemszon! C:

   Ostatnie dni były dość (ciekawe, ekscytujące, pełne przygód, odkryć...) odkrywcze xD Obiecałyśmy sobie z Lor, że nie będziemy się rozpisywać za bardzo, żeby za dużo nie... spojlerować C': Powyżej macie jedno ze zdjęć z owej wycieczki :) Wygląda na jezioro? :P Dobra, powiem tylko jedno: Istnieje zależność między Wioską Valedale i Wioską Jodłowy Gaj. W obu nazwach jest człon "Wioska", chodzi o oddzielenie czegoś, w wypadku Valedale jest to Jezioro. Zakładam, że z Jodłowym Gajem jest tak samo :) No to już możecie się domyślić co jest na zdjęciu :3
   Jak się tam dostałyśmy? Hahaha, nie powiemy =pp No... może kiedyś ;)

Julia&Lorraine z Fortu Pinta: Na Krańcu Świata
   Kolejne ciekawe zdjęcie, widok DUD z jednego z najwyższych szczytów. Z daleka widać tylko jedno drzewo - pradawnedrzewo. To coś znaczy :3 Myślę, że może kiedyś trzeba będzie je wszystkie odszukać i coś zrobić.
   Nie wiem co z Lor nas naszło, ale zaczęłyśmy wykupywać jedzenie z restauracji na zapas jakby szykowała się wojna ;_; Między innymi chodzi o to, że w każdej restauracji jest coś innego do jedzenia np. W restauracji "Czerwony rekin" w GHV są do kupienia makaroniki (takie ciasteczka), w Valedale i JG ciasto malinowe, a w Zajeździe Wilka i Jarlaheim - babeczki [kogoś tam] xD

Looody! ;oo

   Na Plaży w FP jest mrożona herbata i kokos ze słomką xD

Tą herbatę podaje się w litrach, psze pana :3
   W Valedale i JG ciasto malinowe

A tu takie ciekawe zdjęcie xDD
   Podczas wycieczki na kraniec świata mogłyśmy, wraz z Lorgiem, dotknąć chmur ^^

Tak, ta biała linia na tle góry to chmury :3
Ja, Lor oraz nasze OBNAŻONE konie :')
Bluzka, której nie zauważyłam. Bardzo mi się spodobała
(gdy ją wreszcie wygrzebałam z szafy), bo kojarzy mi się
z takim stylem jak... Kobieta Kot??? xDD Nie mam lepszego
porównania ;-;
   Będąc w DUD i zbierając kości coś mnie tknęło i weszłam na dinozaura, a właściwie jego szkielet. Okazało się, że szkielet to podróba! Dinozaur nie mógłby w rzeczywistości oddychać, bo nie ma dziurek w nosie. To są tylko zagłębienia ;-;
Biedny, pewnie się udusił :C
   Nie wiem czy wspominałam, że byłam w pd. części UH, ale weszłam przez bramę na dole. Ostatnio z Lor wybrałam się przez bramę koło Zajazdu Wilka. Było ciężko, ale udało nam się wbić na częściowo ukończony już obszar. Zabawne było to, że kiedy stanęłyśmy na brzegu w stronę w Gór Jory to następnego dnia patrzyłyśmy stamtąd na... Czy ja nie za dużo gadam? ;_;

Pięknie *-*
   Dotarłam nawet na koniec tej część (tak, udało mi się przejść przez te liczne rzeczki), ale potem jest taki jakby urwany most i nie da się przejść dalej. Z resztą... Tamten teren jest najprawdopodobniej niewykończoną, zieloną ciapą.
   Kolejnego pięknego dnia wybrałyśmy się na latanie po Jorvik. Nigdy wcześniej nie udało mi się sfotografować Wyspy Koni, a tu proszę :D Prawie od razu C:

Owa Wyspa Koni położona jest w pobliżu JG C:
   To już kuniecz poszta, dzisiejszygo... Czasem szkoda mi, że nie zrobię zdjęć w naprawdę ciekawych momentach (np. kiedy ukryłam się w kuchni Igora w Zajeździe Wilka, bo Lor powiedziała, że jestem gróba :CC albo jak wpadłyśmy w UH w miękkie kamienie xDD). W zasadzie jeśli pragniecie więcej zdjęć to zapraszam do LORGA. Ona posiada dużo zdjęć z naszych wypraw ;)

Do zobaczyska! ;D

8 komentarzy:

  1. Dobra, szczerze? Tragedia. Zbyt dobre zdjęcia, za fajne podpisy i ogółem no.. nie popisałaś się. Mogłabyś chociaż trochę gorzej wszystko robić. Pomyśl czasami o innych blogerkach, co? Może one też mają uczucia, co? Daję mocne 11/10. ~ Zaginione dziecko mustanga z dzikiej doliny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... ja siem postaram :C Będę się starać jak mogę. Zorganizuję grupę wsparcia dla innych blogerek. Zrobię wszystko co mogę :>

      Usuń
    2. Czemu ty tak dobrze to wszystko robisz? ;-;
      Why? ;-;

      Usuń
  2. A ja wiiiim gdzie te jeziorko, bo tam byłaaaam, #yolo #swag #yo #lansnadzielni

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaprowadzi mnie ktoś na to jeziorko co jest na pierwszy zdjęciu ? :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweetaśne po prostu, sweetaśne. Ja też bym chciała być takim odkrywcą...

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej Wiesz że w sso jest do kupienia Spirit staloion of the cimarron jest nowa stajnia nie ma wyspy koni tylko padok i wiele nowych fajnych terenów? Wróć PROSZĘ

    OdpowiedzUsuń