sobota, 30 maja 2015

Prosze sie nie smiac, czyli mala aktualizacja bloga C':

Hejoo! C:

   Nie śmiać się! xD Piszę tego posta, żeby nie zapomnieć o tym co mam zrobić... Zdarza się, nie? xD Tak, więc przygotowuję małą aktualizację bloga... Ostatniego czasu zaciekawiła mnie popularność zakładki "blogi, które POLECAM" zajrzałam tam i okazało się, że jest tam mnóstwo blogów, których nie poleciłam... Nie mogłam tego ogarnąć, więc usunęłam niektóre blogi z polecanych (np. zapomniane) i... wszystkie komentarze z tej zakładki ;-; 
   Od tej pory zanim udostępnię jakiegoś bloga (a zrobię to w ciągu tygodnia od napisania danego komentarza przez osobę, która chciałaby abym go dodała) będzie on musiał spełnić poniższe warunki... Blogów, które już są na liści zmiana ta nie dotyczy. Jeśli ktoś napisał komentarz wcześniej, ale nie ma go na liście to bardzo prosiłabym o ponowne napisanie:
- Imienia i nazwiska z SSO (żebym mogła napisać przy linku)
- Adresu bloga
   Warunki udostępnienia bloga:
Najpierw:
  1. Blog musi mieć min. 1000 wyświetleń
  2. Strona musi posiadać min. 20 postów
  3. Blog musi mieć min. 2 tygodnie (żebym wiedziała, że nie jest założona na chwilę)
  4. Na stronie musi być link do moje bloga podpisany: "Mój Star Stable, czyli przygody dziewczyny o dziwnym nazwisku" lub "Julia Wilknight". Jeśli po tygodniu Twój blog nie pojawi się u mnie w polecanych będzie to znaczyło, że nie spełnił moich wymagań :p Wtedy możesz usunąć mój blog z polecanych (jeśli chcesz xD)
Potem kiedy już blog przejdzie przez wstępne oględziny będę oceniać:
  • Schludność (za duża czcionka i w tle malutkie zdjęcia x10000000 to to czego nie lubię)
  • Treść (blogi z samymi zdjęciami, bez zdjęć lub z postami "na odwal się" będą od razu dyskwalifikowane)
  • Stosunek właściciela blogu (jeśli w każdym poście będzie pisać, że chce się być sławnym czy innego typu takie bzdury ewentualnie rozpacz z powodu małej popularności bloga... No to go nie udostępnię ;p)
   Pod przeczytanym przeze mnie komentarzem napiszę coś stylu: "Przeczytane" a po mniej niż tygodniu napiszę pod tym komentarzem czy blog dodam do polecanych czy też nie.

Noo... Trochę się upisałam xD Ale chciałam, żeby było jasne C:

Do zobaczenia C:

13 komentarzy:

  1. Huhu CHYBA wszystko spełniam u mnie już gorzej ze schludnością. :( Poza tym ciekawe te wymagania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahaha.... to ja nie mam szans XD
    1. Mój blog nie jest o tematyce SSO
    2. Mam ok. 200 wyświetleń :P
    3. Założony 4 dni temu
    Ale wpaść u ocenić moje opowiadania i tak możesz, prawda?:3
    http://adenos-stories-fun.blogspot.com/?m=1
    Miłego dnia <3

    P.S. pisze z tel, za błędy przepraszam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie, nie mam na blogu licznika wyświetleń, bo uznałam go za zbędny, jak sprawdzisz liczbę wyświetleń? Mam go dodać abyś mogła sprawdzić ilość wyświetleń?
    ~Syl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już niezbyt ważne ;) Wystarczy, że skopiujesz liczbę ze statystyk i mi podeślesz

      Usuń
  4. Mam bloga tak ponad tydzień :)
    Liknij i jak bedzie fajne dodaj :3
    KellyMooseyard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zaczniesz ukrywać panel: kartę swojej postaci, konia, mapkę itd. to byłoby dobrze xD Poczekam jeszcze tydzień i zobaczę jak Ci idzie ;)


      Będę wbijała wyświetlenia ;DD

      Usuń
  5. Juliuszu, żyjesz? xd Hehe, może mie też dodasz? Spełniom większość wymagań, tyle, że blog nie o SSO xd
    http://zlote-wzgorza.blogspot.com/
    http://russian-dogs-sfora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda.. wszystko się zgadza tylko nie wyświetlenia :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamawiam dodanie do polecanych :p
    kabaczi-sso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jołs. Zauważyłam, że tutaj nadal jest link do mojego starego blogu (lolz jaka wiocha). Prowadzę teraz całkowicie nowy blog, pod adresem http://tati-sso.blogspot.com. Niestety nie spełnia on jednego wymagania... jeżeli chodzi o 20 postów, bo jest ich dokładnie 19 (boziu lajf taki cienszki ;_;).
    Z góry ślicznie dziękuję :3

    OdpowiedzUsuń