niedziela, 3 maja 2015

Powrot do przyszlosci... C:

Hejoo!  C:

   Fajny film tak a propos, wszystkie część ;D 
   Sporo czasu minęło już od zmian grafiki na SSO... Podsumuję je teraz i troszkę pooceniam i opowiem o konkursach SSO jeśli jeszcze o nich nie wiecie oraz podam kod na 200 SC...  Niestety pikantnych przygód spodziewać się jeszcze nie możecie, ale około czerwca chyba znów powrócę. Wiecie, bierzmowanie, koniec roku szkolnego itd. itp. bardzo dobrze uniemożliwiają mi powrót do aktywnej gry (oraz świetne książki od których przeczytania nie mogę się powstrzymać xD).
   Na SSO po aktualizacji zmieniło się centrum Moorland, którego zmianę oceniam bardzo pozytywnie, ponieważ wreszcie jest jakby skończone i nie ma tych worków z betonem w miejscu gdzie stał/stoi (zależy od etapu gry) Justin :D
   Co do kuźni to ŁAŁ! Nie poznałam jej xD Też bardzo pozytywnie, ładnie i dokładnie aż oczy się cieszą pikselową twórczością :') Oprócz tych konkretnych miejsc zmieniły się też poszczególne miejsca w całym SSO np. studnia, siano, które stało się teraz... sianem a nie żółtą kupą w kształcie prostopadłościanu ;-; , murki i płotki. Przykład zmiany murku macie poniżej

     |
     \/

przed
I...

po
   Cóż będę opowiadać... Murek jak widać bardziej rzeczywisty (na tyle rzeczywisty jak pozwala nierzeczywistość xD).
   Konkurs na SSO wygląda następująco: należy się zalogować na Facebooku i zagrać w tą grę. Nagrodą jest:
  • 1 miejsce - bilet do Szwecji dla Ciebie i 2 znajomych oraz opiekuna (np. rodzic) aby spotkać się z Tobbem Larsonem na jego ranczu+poznanie ekipy SSO C:
  • 1-5 miejsca - Star Rider Life Time + 5000 SC
  • 6-10 miejsca - Star Rider Life Time + 2000 SC
   Nie wiem jak Wy, ale ja próbuję ;D Choćby dla tego LT ;p Bo spotkałabym się z tym Tobbem Larsonem, ale na "żywo" do Szwecji bym nie poleciała... Musiałbym wziąć coś na sen ;_; Prędzej bym zawału dostała. Niektórzy mówią, że fajnie się lata samolotem, ale nie wiedzą co to znaczy człowiek w panice ;-;
   No to czas na kod na 200 SC ;) Miłych zakupów ;D

SPRING200
    Kiedyś zrobiłam zdjęcie swojego bliźniaka w SSO... Oto on ;D


   Wiecie co...? Jednak to siano nie wyglądało tak źle jak go zapamiętałam xD

Do zobaczeniaaa ;)

2 komentarze:

  1. Jula, fajnie że się odezwałaś ^^ Brakowało mi Twoich postów, i, oczywiście miałam rację C: , coś podczas mojej nieobecności mnie minęło... xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM KOCHAM KOCHAM KOCHAM ten blogggg! JULEG NIE ZOSTAWIAJ NAS NIE RÓB MI TEGO :(

    OdpowiedzUsuń