piątek, 29 maja 2015

Uwiezione za lada, nowy KOD, tajemniczy gest...!

Tam-tam-tam-tam-taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Hejoo! :)

   Tak się rozemocjonowałam tym nowym serwerem... A propos! Przeszłam wczoraj i jestem bardzo zadowolona. Zero lagów :) Mam nadzieję, że za dużo osób tam nie przejdzie, bo znowu będą xDD Co do rekordów to zostawili te z Cookie Valley :c
   A dokańczając pierwsze zdanie... że zapomniałam opisać naszych ostatnich przygód xDD

Królowe Parkietu C':
    Przygody to może to nie były, na pewno nie takie o jakich zwykle opowiadam typu: Latanie po Jorvik, odkrywanie jakiś tajemniczych miejsc... Choć może troszkę i tak jest c: Zaczęło się od murzyna... Tfu! Znaczy zaczęło się od parkietu ;_; 
   Pojechałyśmy na wiejską imprezkę do FP i tam siedząc i debatując nagle któraś z nas krzyknęła: "MURZYN(ka)!". Odwróciłam się, żeby zrobić zdjęcie, ale uciekła... Wsiadła na konia i zaczęła powoli galopować do Jamesa. Niewiele myśląc pobiegłam za murzynką nie wsiadając na konia. Tak... Dogoniłam ją na pieszo xDDD

Ukryła twarz akurat :C
   Następnie pojechałyśmy z panią Nataliu, znaną też jako Lorraine do JCP ;D 

Styl "do galerii handlowej"
   Słuchajcie... Nie wiem jak ona to robi, ale najpierw stoi ubrana jak... No, jak Lor, a potem BUM!

O-o
    BLIŹNIACZKI kurde! ;> Po między naszymi prezentacjami zdolności magicznych detektyw J.O.Wilk (Juleg Ogóreg Wilk) przeprowadził śledztwo, które dowodziło, że te oto drzwi widoczne na zdjęciu mają wysoki stopień magii z Pandorii...

MEDŻIK DUUUR! xD
   A tutaj "selfie" :')

I ta ciemność na dole w szklanym dachu... ;o
    Nie wiadomo zupełnie jakim sposobem zostałyśmy uwięzione jako sprzedawczynie w kawiarni ;-;

Wśród różnych napojów...
Bardzo wielu napojów...
Ale nie... Lor ciągle powtarzała...
"Nie wolno pić w pracy"
    Przy okazji niewiadomego wpadnięcia do kawiarni za ladę dopatrzyłam się, że pod JCP jest takie małe drzewko... Czyli, że tak w praktyce JCP szybuje na ziemią C:
   A teraz kod na 200 SC: 200SUMMER4U
   Wydawajcie rozsądnie... czyli na każdą Waszą zachciankę! xD


   Do zobaczenia C:

PS Aby wywołać tajemniczy gest należy na czacie SSO napisać "/gesty" ;pp

2 komentarze: