czwartek, 28 maja 2015

NOWY POLSKI SERWER!

Hej ludziska! ;D

  No stało się coś o co nigdy nie podejrzewałam zespołu SSO... Utworzyli oni 2 Polski serwer. Mówili, że będzie jeden wielki, ale coś nie dotrzymali obietnicy xD Teraz będzie znowu to zamieszanie... Znajomi nagle będą znikać. Niezbyt mnie to zachwyca... 
   Ci z czesko-słowacko-polskiego serweru wiedzą, że było ciężko się przenieść. Ale guzik mnie to obchodzi. Podobno z CV (Coookie Valley) do HV (Honey Valley) i na odwrót można się (jak na razie) przenosić co 30 minut, więc ja na pewno spróbuję C: Na razie jest tam podobno pusto, a co za tym idzie pewnie lepiej się gra. Zawsze to "świeży serwer" więc mi to by się bardzo przydało :)


   Tylko jeśli mam być szczera... Dlaczego w rysunku CV są góry (dolina) i ciasteczka a na HV jakieś chmury? ;_; 
   Co to ma być? xD Dyskryminacja czy co? xDD
   Teraz jeszcze tylko trzeba pogadać ze znajomymi i raczej zmieniam miejsce zamieszkania C;
   A co Wy na to?
   Bo ja myślę jednocześnie, że dobrze, że zrobili nowy serwer, bo CV był już dosyć obciążony, ale z drugiej strony znowu trzeba będzie ogarniać czy ktoś z kimś jest na tym samym serwerze... Ehh.... Ale nowe rekord będzie można ustalać! Ludzie! Tyle możliwości! ;D

   PS przypominam, że zmiana serwera nie ma wpływu na nasz poziom, konie i wszystko inne...

2 komentarze:

  1. Ja tam się nigdy nie przeniosę, bo mam na Cookie Valley znajomych, będę kręcić serial i w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  2. Juleg - znaliśmy się ledwo z EF, ale... muszę przyznać... TĘSKNIĘ. Na szczęście mój Juliusz już planuje sobie powrót także ten... Odwiedzę cię kiedyś c;

    OdpowiedzUsuń