czwartek, 7 maja 2015

KOD NA 200 SC!

Hejoooo!

Z okazji wiosny, która zawitała do Jorvik SSO podarowało nam kolejny kod na 200 SC :)
Kod zwie się: MAY200SC4U i jest ważny do poniedziałku, więc wpiszcie go najlepiej od razu ;D
Nie wiem czy zauważyliście, ale w sumie SSO od czerwca (wtedy dołączyłam do SSO) dało nam już ponad 1500 SC za darmo. A niektórym nadal mało xD Wiem, bo mam takie konto, które kiedyś założyłam, ale go nie używałam. Jedynie wpisywałam na nie darmowe kody, więc jest tam około 1500 SC, ale niestety 5 poziom xDD Tak więc nie opłaca się nic kupować. Może kiedyś zrobię konkurs, w którym będzie można wygrać to konto? ;) 
Pożyjemy zobaczymy, miłego wydawanie SC ;pp
Do zobaczyska! c:

6 komentarzy:

  1. pomocy mi ten kod nie dziala pisze nieważny kod

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też Jula :( A tak bardzo zbieram na tego Arabcia :(

      Usuń
  2. Przepraszam że to mówię, ale ten kod nie działa. ;-; A tak bardzo chcę już mieć tego arabka brakuje mi tylko 200 SC ;-; I szukam kodu który mi przyśpieszy te czekanie i będę mogła już kupić Arabka. Nie znacie jakiegoś innego ?

    W star stable mam 2 konie morgan, i startowiec (niedługo Arab)
    W star stable jestem- Adelaide Bigstar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Człowieku, to kod z maja 2015 ;_; To już prawie oczywiste, że nie będzie działał ;p

      Usuń