wtorek, 19 maja 2015

Wielka urodzinowa przygoda, troche o bugach i nowy kon (meega post) C:

Hejoooszki! C:

   Ehhh... Od czego by tu zacząć? Może od tego, żę piszę tego posta od 3 dni? xD A teraz jest już po 22... Jutro sprawdzian z Angielskiego, ale po prostu mam potrzebę, aby coś opisać C:
   Chciałabym zacząć od tego, że nowe logo, które pojawiło się na stronie głównej SSO to jeszcze nie wszędzie zostało zmienione, więc się nie zdziwcie xD Przykład:


   Zaraz po kupnie SR postanowiłam zrobić sobie małą sesję z Amber C: Potem możę przerobię te zdjęcia. Mam ochotę na coś w stylu Indianka na Dzikim Koniu xDDD


Lor się ukłoniła, bardzo ładnie, złodziejko koni. Tak, na obrazku
widzicie mojego Lewka, którego mi podebrała z Wyspy Koni...
    Potem spotkałam się z Lór i wspólnie zaczęłyśmy testować nowy wyścig xD UWAGA: Pojawił się bug na farmie Marleya- Nie można przeskoczył przez pierwszą przeszkodę :C

Latamy C:

    Następnie pojechałyśmy do Głuchych Lasów przetestować nową wyrzutnię, na którą namiary podesłała mi Veronika Crazywater (dziękuję :)). Być może dodam ją do zakładki, ale to w swoim czasie ;D
    Wyrzutnia składa się z dwóch dużych skał...

Ciekawe... xD
    Zanim będę kontynuować to chcę uprzedzić, że na większości zdjęć z Lor są jej wypowiedzi xD A wracając do...

Ten tego tam tego, że tego jego tamtego... :')
Bliźniaki C:
Yyy... Aj beelif aj ceeen flaaaaaaaj.... *-*
   A gdy Lor teleportowało do Moor, bo zabiła konia ("Nie wiesz kto to Syriusz Black? To moor-deeer-caaa" jak Lor C:) spotkałam tajemniczego konia, który po chwili znikł ;_; Nie wnikam...

Ale że jakie pierniki?
   Następnego dnia (tak opisuję kilka xD) Lor sprawiła mi prezent na urodziny, które mam w sobotę C: Dziękuję, pani Nataliu :') Najpierw udałyśmy się na autobus. Możemy przyjąć, że to w Centrum Handlowym miał miejsce ten prezent. Nie, nie mogę powiedzieć o co chodzi :c Nawet na blogu, ponieważ... grozi to banem? xDDDDDDDDDDDDDD TAKŻE OFICJALNIE PIŁYŚMY HERBATĘ W JCP :')))

Czekamy, czekamy... Ajaj... Co to jest w tle... xD
   Oczywiście Lor wywaliło, bo czemu by nie? Tak więc czekałam sobie pod palemką... Poszłam odrabiać lekcje i Lor trochę musiała czekać zanim się skapłam, że stoi koło mnie i coś pisze...

Śpiąca Królewna
   Potem przeniosłyśmy się do Moor (to była część urodzinowego prezentu C:)... Wtedy Lor znowu wywaliło... Tak, więc przyjęłam technikę kamuflażu pt. "Siano Cię ochroni".

Tajniakiem w sianie być ;D
   Kolejną częścią prezentu była wycieczka do Urodzajnych Hrabstw na pieszo... To też część rytuału. xD Nie na prawdę nie mogę powiedzieć o co chodzi, ale na prawdę było warto iść tam na pieszo :))

Ićmy panowie
   Było trudno, było długo, było masakrycznie pięknie. Pokazałabym zdjęcia, ale nie mogę. Nie mogę i tyle. Ale było warto :)
   Dziś przez przypadek wpadłam do trzeciego pomieszczenia w Grobie Jarla, którego... Nie bylo ;_;

Pikna zieleń^^ Architekt się postarał. Panie, poproszę
namiary
   A teraz czas na ukochane wpadki. Pierwsza to pomyłka skrzynki pocztowej z płotem. Na płocie widocznym na zdjęciu był zawieszony kawałek zielonego materiału, ale w zadaniu nie wiem dlaczego napisali, że to skrzynka pocztowa ;_;


   Kolejny bug to koniec mgły czy czegoś innego u góry. Niebo widocznie się odznacza :\


   Tego samego typu jest kolejny bug. Kiedy zwiedzałam góry Valedale/Jodłowy Gaj to natknęłam się na dobre miejsce, z którego można zobaczyć koniec gór ;-; W miejscu gdzie górę przecina mgła jest taka spłaszczona góra, ale mniejsza o to xD

   Chciałam jeszcze dodać, że nowe postacie mnie przerażają... Takie trochę zombie w niektórych momentach xD A Josh... Josh (postać koło wyścigu ze slalomem) jest siwy :c Nigdy tego nie zauważyłam, a teraz widzę ;_;

   No i teraz  na koniec tego postu chciałam pokazać mój nowy zakup, który Ci bardziej spostrzegawczy dostrzegli na jednym ze wcześniejszych zdjęć C:
   Onyxstone* (aby powiększyć zdjęcia trzeba na nie kliknąć xD)








 *Onyx - kamień z reguły czarno-biały, w niektórych odmianach biały albo całkiem czarny.

18 komentarzy:

  1. Super!
    Ja chyba wiem, czemu nie chcesz pokazać.... JA TO WIEM! TO BYŁO NIELEGALNE WŁAMYWANIE SIĘ DO NIEDOPRACOWANYCHMIEJSCKTÓRYCHSSONIEZDĄŻYŁOZABEZPIECZYĆPRZEDBŁĘDAMI.
    xD
    Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, wmawiaj sobie... No że niby ja i Lor jesteśmy takie inteligentne... No wiesz... Ja to jeszcze spoko, ale Lor...? xDDD (najlepszy sposób, żeby zobaczyć czy Lor czyta komentarze :'))

      Usuń
  2. "Natalia zgapia...
    Już w kinach....
    Od 31 maja! :)"

    Faktycznie, bug jest dość wkurzający bo później koń się zaczepia o przeszkodę. T_T
    I teraz wiem o co ci chodziło z tą "tajemnicą" na skype. :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżbyście były w magicznej krainie, którą każdy gracz chce zwiedzić? *.*
    Która oczywiście znajduje się w CH.... :') XD
    Wcześniej Josh był blondynem... :c
    Śliczna^^ Wcześniej była widoczna w tle zdjęcia :D tak się zastanawiałam, czy to Twój koń, czy kogoś innego :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezuuu... Przed ludźmi niczego nie da się ukryć xDD
      Też mi się tak właśnie wydawało... Taki młody, a tak osiwiał :c

      Usuń
  4. Słodki AQH c;

    ~Alex Archweb

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra blog ! :D A masz Klub? Jaki? Pozdrawiam Amaranta Papanest :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki C; Mam EF, ale na razie jego losy są nieznane :c Ma zostać usunięty

      Usuń
  6. Black to nie morderca -.- xDD Obraniam honor Blacków :'3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No potem się okazało, że jednak nie, że to był ten gościu co potem przemienił się w szczura... Ale na początku tej części kierowca autobusu czytał gazetę i wtedy Harry zapytał go kim jest Syriusz Black a on na to:
      -Nie wiesz kto to Syriusz Black?! To MOR-DER-CAA... On jedyny uciekł z Askabanu... itd. xD

      Usuń
    2. No, potem się okazało, że to jakiś-tam Peter, oni byli jakimiś Animagami czy coś... Ja już nie pamiętam :x

      Taaa... Black zabił Petera (?)... Ciekawe.

      Usuń
  7. Hihihi, wiem jaka tajemnica - też tam byłam :3 przez bug z ... ( Milczę, bo zgapicie :p )

    Jest tam ślicznieee ^.^ Ale milczę :D

    PS. Miałam 5 poziom i sądziłam że to jakis zaczarowany las >.>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jakie JCP jest rozległe, ja sprawdzałam że sięga nawet do Valedale <3

    OdpowiedzUsuń