sobota, 1 listopada 2014

Buuuuu! XD

Hejooos sos! ;D

Nie ma to jak wpaść pod piwnicę...
   Wiem, że dawno nie było postów, ale nie miałam natchnienia i pewnie byłyby nudne jak flaki z olejem (nigdy nie jadłam flaków z olejem)...
   Tak, więc zaczęła się aktualizacja halloween :D Można znajdywać duszki i coś dostawać :) 
Z duszków można uzbierać zestaw dla jeźdźca "Magiczny", siano, SJ, jabłka, marchewki itp. oaz zestaw dla jeźdźca "Czarownica". Zestaw "Czarownica" dla konia można uzbierać przez codzienne łowienie jabłek. Mam smutną wiadomość dla tych którzy do tej pory nie złowili uzdy i siodła (i być może także czapraku)... Nie będziecie mieć już takiej okazji ;c

Mapka z duszkami ;) Możecie ją skopiować, ale jeśli komuś ją
wyślecie/pokażecie to musicie napisać, że jest to mapka z mojego
bloga. Biada tym którzy skopiują to i nie powiedzą, że to ode mnie...


   Dziś ożeniłam Snowy (Snowmountain) ze Szwedem Julii Watersmith - Nightcry XD Był ksiądz, ślub prywatny bez wielkiego wesela ;) Skromnie itp. :) 

W tle teoretycznie szczęśliwa Snowy i jej mąż Mooncry XDDD

   Tak chciałam dodać jeszcze co do duszka na Zapomnianych Polach... Duszek ten pojawia się i znika, więc najlepiej stanąć w miejscu pokazanym na mapce i czekać ;)


Pojawiasz się i znikasz, mam na twym punkcie bzika XD
   Niedawno spotkałam się z Zsuzsanną Wolfrock i pojeździłyśmy trochę razem :) Było bardzo ciekawie i ogólnie fajnie było się tak z nią spotkać i trochę pojeździć, bo ostatnio nie miałyśmy czasu ze sobą pojeździć ani pogadać :\ 
  
Ognicho z widokiem na pikselowy świat *-*

Ta moja dziwna maska.... Tiaaa.... ;____;

   To już koniec... Nie wiem dlaczego, ale ostatnio nie mam weny na posty... Chyba dlatego, że po prostu dużo czasu spędzam z przyjaciółmi w SSO i to z nimi dzielę się swoimi przygodami...


  Ps. Zapowiadam, że już niedługo dodam nową zakładkę pt. "Tricki, bugi i sztuczki" XD Muszę kończyć potem wam wyjaśnię o co chodzi. Paaa :))

6 komentarzy:

  1. Ślub koni XD Tego jeszcze nie było na SSO :O

    OdpowiedzUsuń
  2. drogi Anonimowy były oj już nie pierwszy raz :D a tak to do posta to no nie wiem :/ życzę żeby każdy twój koń miał źrebaki z innym koniem xD i cóż fajna maska (y) i ja mam takiego samego koniaszka mój koń ma na aka Śnieżka a twój ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie ma źrebaczków w SSO ;cc Jakby np. za 300 SC można by je rozmnażać to by było fajnie :D
      Ksywka Snowy (czyt. Snołi). W tłumaczeniu na Polski to też podobnie -śnieżny/a XD Ale po angielski fajniej brzmi. Tak słodko ^.^ Taka Snołii C: :))

      Usuń
    2. to by wtedy śnieżka tyle źrebaków by miała że cho cho xD

      Usuń
    3. Oj aż taka bogata w SC nie jestem, ale źrebki by ładne były :D

      Usuń
    4. a nie sory pomyliłam się z SJ xD

      Usuń