sobota, 22 listopada 2014

Nowy wyglad blog, PRAWIE 6000 WYSWIETLEN :OO, odkrywanie nowych miejsc w DUD. . .

Hejoos sos, makaronos i klopsiki do tego XDD

   Jak już chyba zauważyliście, ale możliwe, że nie.... XD Blog się zmienił! Ta-dam! :D Zimowy nastrój, że tak powiem zagościł na blogu ;3 Zdjęcie z nagłówka to moja przeróbka Xd Wiem, wiem. Nie jest najlepsza... Grzywka Snowy to fragment ogona ;_; No koments, please... x) Czcionka: Santa's Air Mail ze strony dafont.com (napizę, żeby nie było, że przywłaszczam sb prawa autorskie do tej czcionki czy cuś). Programy używane do przeróbki: GIMP 2, PhotoScape. Logo: Meine *_* (niem. moje). Tak sobie dodałam logo, żeby zaszpanować XD Nie, no żartuję :P Po protu z nudów C:
   Wczoraj z Zsuzsanną i Adą zwiedzałyśmy troszkę dokładniej DUD...

Z Adą wcześniej odnalazłam widoczną w tle drogę. Potem przyszłam tam
z Zsuzsanną i szukałyśmy gwiazdek *-*

Wysoooko D:

I tsunami gwiazdek ******

W sumie w jeden dzień znalazłyśmy 5, a ja wcześniej znalazłam
jeszcze 1 czyli...  Brakuje mi jeszcze tylko 4! :D

Nie mam tylko pojęcia dlaczego nie mam zdjęcia z Adą ;_;
Wydawało mi się, że robiłam cały czas zdjęcia. Możliwe, że zamiast
przycisku robiącego zdjęcia (w Bandicam) czyli [`], wciskałam [PRTSC],
którym z kolei robi się tylko zrzut z ekranu :\
   A co do wyświetleń bloga *-* Jak zobaczyłam to dzisiaj to normalnie oczy mi wyszły z orbity :O 6 000 !!! 6 000 wejść na tego bloga! To jest hiper-masakrycznie-wielce-bardzo-oczojebnie-kosmicznie-ogromnie-mnóstwo-super dużo!!! Nigdy się nie spodziewałam, że blog osiągnie tyle wyświetleń. A to oczywiście dzięki Wam! <3 Dziękuję :')

Do zobaczenia... :)
Ps. SR mi się kończy jutro lub w poniedziałek :'( Co ja teraz pocznę bez DUD?! <3

1 komentarz:

  1. a ja se sr kupuje w poniedziałek bo dziś o 11 jeszcze go miałam i dostałam sc a o 16 nie miałam już sr :C

    OdpowiedzUsuń