sobota, 29 listopada 2014

Trening, trening i jeszcze raz CZYSZCZENIE STAJNI ... XD

Tam gdzie zakończyłam wczorajszą grę :)




















Hej! :)

   Zorientowałam się, że jak pisałam posta (roboczo wcześniej, nie widzieliście go XD) to coraz mniej piszę o sobie a coraz więcej ogólnie o SSO... A to nie o to mi chodzi w tym blogu :\
   Od około tygodnia (chyba) nie mam SR :cc Nie doskwierałoby mi to tak bardzo gdyby wszyscy inni dookoła nie mieli SR XDD A tak jak wszyscy pokupowali to normalnie nie mam po co wchodzić na SSO. Spotkań klubowych nie zrobię, bo ci co mają SR musieli by być "uwięzieni" w Moor - FP... 
   Pozostawały tylko 4 wyścigi i 2 stajnie do sprzątania :\ Tak, więc jak wchodziłam na SSO to trenowałam Mefisto i sprzątałam stajnie... Trening, trening i jeszcze raz CZYSZCZENIE STAJNI XDD
   Tak więc wyłączyłam grę i kupiłam SR ;_; Tylko na 9 dni, ale przynajmniej trochę pojeżdżę z koleżankami i klubem :)
   No i wreszcie wytrenuję Mefisto :D I Snowy :) Snowy w drugiej kolejności, bo będę na niej jeździć w większości do DUD c: Znaczy nie tylko tam XD Ale nie przewiduję, że będę jeździć na niej, na przykład: na cs... Do tego szykuję Mefisto :) 
   Zastanawiam się czy jest sens sprowadzać Fire, Wilka i Czekoladkę z wyspy :c Bo trochę tęsknię za jazdą na nich, ale 5 koni do karmienia to trochę dużo, a ja mam za mało SC na stajenną... To jest minus kupowania koni, że po pewnym czasie jak któregoś z koni nie ma to chce mi się na nim jeździć, a jak już jest to okazuje się, że trzeba się nim tylko zajmować a nie ma czasu na nim jeździć ;_; O-o XD
   Jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma! :D I tego od dziś się będę trzymać :)
   I Wy też się trzymajcie ;D 
   Do zobaczenia :)

   Aaa! Zapomniałabym. Czy kiedy wychodzicie z gry to myślicie o tym gdzie zostawiacie swoją postać? :D Ja na początku wchodziłam do stajni i tam wyłączałam grę. Potem zostawiałam ją tam gdzie miałam mieć następną misję a innym razem w przypadkowych miejscach np. na drodze, na trasie wyścigu itp. Ostatnio zaczęłam się zastanawiać nad tym gdzie zostawiam swoją postać i konia XD Może o i dziwne, ale tak jakoś zaczęłam się zastanawiać.
   A wy gdzie zostawiacie swoje postacie? ;)

Drugi Secretariat (Big Red) się szykuje xD

1 komentarz: