wtorek, 18 listopada 2014

Nadzieja umiera ostatnia i bardzo dobrze . . .!!! :DD

OMG! OMG! OMG!!!!

   LUDZIE! LUDZIE! SSO DZIAŁA!!! DZIAŁA!!! PO TYGODNIU DZIAŁA!!!! Nie wierzę w to! Normalnie nie mogę uwierzyć! Przed chwilą wcisnęłam jak co dzień "GRAJ TERAZ!", pokazał się napis "Instalowanie Star Stable" i zaraz po tym zawsze była ta informacja po angielsku, a dzisiaj pokazały się procenty 1%, 2%, 3%... Normalnie nie wierzyłam, że gra znowu działa!!! :OO :DD :)) 
   Na dodatek jeszcze ten kod STARRIDERPL-15 czy jakoś tak, którego użyłam tydzień temu dodał się do mojego wcześniejszego SR i dalej mam SR jeszcze przez około tydzień!!! Nie wierzę!!! Zobaczę nową aktualizację! Wejdę do DOLINY UKRYTYCH DINOZAURÓW! SPOTKAM SIĘ Z PRZYJACIÓŁMI!!! Nie wierzę! Jak teraz siedzę tutaj to jeszcze to do mnie nie dotarło!!!! :DDD :OOOO


Ps dziękuję wszystkim za wsparcie! Jesteście wspaniali! :') :"D
Ps dzisiaj nie liczę wykrzykników w moim poście XD

2 komentarze:

  1. Hej!Wiem , że ten post jest stary , ale mam taki sam problem :(.Nie wiem co mam robić , bo bardzo chce wejść na SSO. Ciągle mi pisze że coś jest nie tak z internetem ale ja wiem , że wszystko jest dobrze (bo mam WiFi).Proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń