sobota, 8 listopada 2014

Zebranie całych 4 zestawów + AKTUALIZACJA . . . :D

 ======================================================================

 Siemson! :D

    A ja dzisiaj zacznę od aktualizacji. = - ta linia oznacza odgrodzenie aktualizacji od "mojego" SSO. Jeśli nie chcecie czytać o aktualizacji to po prostu zjedźcie pod drugą taką linię ;)
   A więc tak:

- Halloween. Ciąg dalszy... - (...) "Jako extra przerażający prezent na Halloween przedłużamy je w Jorvik na kolejny tydzień! Jeśli jeszcze nie znaleźliście duchów lub przegapiliście niektóre nagrody, nadal macie szansę na skompletowanie halloweenowych upominków!"

- Nowe czapki (Valedale) oraz botki kuty (Jarlaheim) - Zimna pogoda dotarła do Jorvik, dlatego czas zadbać o przytulne ciepło! Nowe piękne, dziane czapki pojawiły się w sklepie "Szaty Valedale", a dodatkowo wybór uroczych botków i butów w Jarlaheim, w sklepie z obuwiem Gary'ego.

- Zadanie z zepsutymi żarówkami - (...) Strażnik z Fortu Pinta ma problem z kilkoma żarówkami w dyskotece. Zrób to mini zadanie w tym tygodniu, pojedź i sprawdź czy możesz mu pomóc. (...) To mini zadanie będzie dostępne przez dwa tygodnie. Aby zacząć musisz pomóc Marleyowi na jego farmie i wybiegu.

- Koniec piosenek JA na dyskotekach -
(...) Mamy nadzieję, że usłyszymy o chłopcach ponownie w niedalekiej przyszłości oraz, że będziemy mogli dodać kolejną porcję nowej, ekscytującej muzyki do Fortu Pinta!

- Znajoma twarz w dolinie... -
W kolejnej zajawce o Dolinie Ukrytych Dinozaurów możemy powiedzieć Wam, że będziecie spędzać sporo czasu ze znajomą twarzą...! (zdjęcie powyżej)

Oraz znów na instagramie SSO pojawiły się zdjęcia zespołu, który pracuje nad Doliną Ukrytych Dinozaurów (tak, napisali tam Ukrytą *-*).
Więcej zdjęć tutaj!
Co on tam projektuje? :OO
======================================================================




























Siemson jeszcze raz! XD

   Pewnie zastanawiacie się po co zrobiłam takie "odgrodzenie" od aktualizacji. Odpowiedź jest prosta: Wiem, że niektórzy zapoznali się już z nią a ja tutaj i tak tylko streściłam ją w kilku zdaniach, więc nic nowego i tak nie wyczytacie ;) 
   Mam super wiadomość albowiem.... Uzbierałam wszystkie 4 zestawy (2 dla jeźdźca, 2 dla konia) ! :D Na zdjęciu powyżej macie cały zestaw "Czarownicy". Ten drugi "Magiczny" jest tak brzydki, że wstydziłam się go założyć i zrobić w nim zdjęcie >.<
   Fioletowy zestaw dla jeźdźca - duszki
   Fioletowy zestaw dla kunia - łowienie jabłek
   Zielony zestaw dla jeźdźca - duszki
   Zielony zestaw dla kunia - chyba też duszki XD

   Snowy (Snowmountain) ma już 10 level! Hip-hip Hurra! :D Kupiłam dla niej ostatnio taki słonecznik (z Jarla) na ogon. Tylko na ogon, bo do dziś nie było mnie stać na drugi. Słonecznik jest trochę dziwny, bo jakby "lata" nad ogonem O-o A i pomyślałam, że to dziwne kupować słoneczniki dla konia, który będzie jeździł po mroźnej dolinie...
   Zdecydowałam, że będę kolekcjonować... CZAPKI! :D XD Mam już dwie i przymierzam się do zakupienia 3 - żółtej. Będzie pasowała do Snowy, bo ma ona teraz żółty czapraczek ^.^

A co do zakładki "Tricki, bugu i sztuczki" to powstanie niedługo być może jutro, bo jutro końzy mi się SR i to ostatni dzwonek na zrobienie do niego zdjęć. Będzie ona polegała na tym, że dodam tam spis wraz ze zdjęciami i opisami tricków, bugów itp. w SSO :D Będziecie wiedzieć gdzie zajrzeć w SSO kiedy będzie wam się nudziło :)



   Do zobaczenia za tydzień ;D :))

2 komentarze:

  1. zielony zestaw - Łowienie jabłek :D
    i taki ładny ten twój kuń ech ............ :/ sama bym go chciała ale zbieram na andaluza a tak lubię tą rase :C ale już BFF powiedziałam że kupie tą rase żeby były takie same A później tak długo mi się nie chce zbierać sc :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no i jeszcze coś zapomniałam xD On projektuje jaskinie dziwnie ona będzie wyglądała ale coś takiego ala czaszka dinozaura szkoda że nie mam tam wycieczki szkolnej ech marzenia :/ pani od informatyki się nie zgodzi na 100 % chodź chłopcy by lubią oglądać dinozaury ja bym się dowiedziała kto to ta "znajoma twarz "

      Usuń