poniedziałek, 27 października 2014

Nowy konik + 160 wyswietlen jednego dnia + kapelusz dla LT! *-*

Hejos! :D

   Wczoraj zdecydowałam, że nie ma co czekać i kupiłam tą o oto piękność:


   Poza tym chciałam Wam bardzo podziękować, ponieważ, jeśli statystyki nie kłamią wczoraj, było 160 wyświetleń bloga!!! :OOO To super-hiper-masakrycznie-ekstra-mocarnie-gigantycznie-bardzo-oczojebnie dużo! :D Dziękuję Wam <3
   W nagrodę XD macie tutaj namiary na ten oto kapelusz dla SR LT i dla... WSZYSTKICH xD
   SSO chyba się zagapiło i go nie zablokowało, więc BIERZCIE PÓKI MOŻECIE! C: Jest on w Moorland w sklepie dla SR na Wieki. Jest na samym końcu ;)



   Do zobaczenia w sobotę ;D

5 komentarzy:

  1. pisze z Anioma bo mi się nie chce logować xD i dzięki :/ to była TAJEMNICA z tym kapeluszem dla LT myślałam że TYLKO 3 OSOBY będą o tym wiedzieć /Sally waterwater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystkich funpage o SSO na facebooku są informacje o tym kapeluszu. Zdaje mi się, że na blogu Melissy też tam coś o tym pisze. Na grupa na fb również jest o tym informacja, więc już raczej wszyscy o tym wiedzą XD

      Usuń
  2. Po pierwsze fajny blog masz :)
    Będę twoją stałą fanką :D
    Po drugie masz ode mnie suba na 3 moich kontach ;)
    Po trzecie mogłabyś zaproponować mojego bloga na swoim blogu??? Ja też zaproponuje twój :-D
    starstableonlinephotography.blogspot
    Moim marzeniem jest mieć takiego bloga jak ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Bloga oczywiście zareklamuję (ale jutro, bo teraz nie mam za bardzo czasu ;c ). A tak w ogóle mój blog nie jest wzorem do naśladowania XD

      Usuń
    2. Dzięki :-)

      Jakby co twój blog jest mega-hiper-super!

      Usuń