sobota, 18 października 2014

O pewnej dziewczynie z dziwnym nazwiskiem i dziwna sklonnoscia do pecha . . . :(

 Witam ;c


   Dziś opowiem o mojej skłonności do pecha ;c Co to jest i jak się to objawia xd Jak wiecie jest teraz kod na 200 SC... No właśnie... Teraz kiedy otworzyli double wszyscy dostali 400 SC... Oczywiście ja musiałam aktywować kod kilka godzin wcześniej... No i mam 200 SC.. Drugi pech polega na tym, że akurat do konia, którego chciałabym kupić brakuje mi te 200 SC... Gdybym wpisała kod troszeczkę później to mogłabym kupić konia, a tak teraz mogę sobie kupić NIC. Ehmmm... Pech.
   Byłam znudzona życiem bez SR, więc... Kupiłam :) Na 24 dni! :O 
   Wieczorem, a raczej w nocy XD wybrałam się do GHV na... Wilku! Pomyślałam, że od czasu zakupienia Czekoladki w ogóle na nim jeździłam! D: I wiecie co? Startowce mają jednak coś sobie :')
Wyjątkowy galop na Wilku <3
   Czyżby w GHV rozkładał się nowy targ? :OO Czy właśnie tam pojawi się nowa rasa konia? ;>
                                                                               |
                                                                               |
                                                                              \/

Targ koni w GHV?!
   Cotygodniowe posty maj swoje plusy i minus ;c Plusem jest to, że mam na nie więcej czas, a minusem to, że... Wiele rzeczy zanim tutaj napiszę po prostu zapominam...


   Otworzyłam wreszcie swój klub :D Nazywa się Good Dragons (Dobre Smoki). Niestety te fajne nazwy były już zajęte ;c 
   Jest już nim kilka fajnych osób, ale nadal większość to takie, które się w ogóle nie odzywają albo mają 6 lat ;_; Chciałbym do mojego klubu zaprosić szczególnie moje koleżanki, ale one albo już mają klub albo są w klubie drugiej koleżanki ;______________;
   Dzisiaj taki krótki pościk, co nie za bardzo wiem o czym pisać xD
   Do zobaczenia za tydzień ;)

 Ps mam dziwne wrażenie, że o czymś zapomniałam...

4 komentarze:

  1. ja chyba stworze nowe konto z kucem które oddam :'( -Sally waterwater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta minka jest do innego komentarza to tego : Jak mogłaś zapomnieć o tym co ci przesłałam miałaś napisać o tym kilka słów :'(-Sally waterwater

      Usuń
    2. To o tym zapomniałam! O kurcze! :OOO :(((

      Usuń
    3. Pamięć dobra, tylko że krótka ;cc

      Usuń