sobota, 4 października 2014

"Dziwny lad", rytual i beztroskie chwile . . .

Witajcie! :)

  Mam dużo wiadomości i dużo zdjęć z tego tygodnia. Dużo do powiedzenia, ale mało czasu i miejsca xD Zacznę od tych ciekawszych rzeczy mianowicie, Darkbeauty ma już 12 level! Jej! :D Ale to nie o to mi chodziło...
  SSO zrobiło nam wszystkim wielką niespodziankę i przygotowało super tydzień niespodzianek. Codziennie można wziąć udział w urodzinowych wyścigu za który dostaje się 1500 PD dla konia! D: To hiper-ekstra-super-masakrycznie-fajowo-zarąbiście dużo! Oprócz tego codziennie można odebrać część zestawu, który potem złożony będzie ładnie wyglądał (z tym ładnym to jeszcze zobaczymy xD).
  W tym tygodniu wstąpiłam do klubu Julii Watersmith :) Nie wiem, który to już klub... Chyba 5 lub 6.. W poprzednim miałam pewne trudności z właścicielką (nie wnikajmy w szczegóły ;-;). Na razie jest fajnie :D Ciągle myślę o Ivy Diamondpaw- co tam u niej i tak dalej... Miałam być u niej w klubie po przeniesieniu, ale  tak jakoś wyszło, że... No.. Nie jestem *_*. 
  Wczoraj wieczorem (tak Julka, wmawiaj sb, że 23:00 to wieczór x) spotkałam się z Julką (Julia Watersmith) oraz Olą (Abigail Skylord) i odprawiłyśmy rytuał oczyszczenia z fałszywych przyjaźni, które nam się ostatnio zdarzyły -_- 
  Najpierw było ognisko, fajerwerki, dyskoteka i ... koniecz xD 
  Trochę wcześniej kiedy beztrosko biegałyśmy z Julką po lesie zorientowałam się, że kiedy spotykam się z nimi w SSO to jest to taka namiastka "realnego" spotkania :) Wiecie, tak normalnie nie mogłybyśmy się spotkać (za daleko mieszkamy, brak czasu itd.).
  Ten moment w tygodniu spodobał mi się najbardziej :) Po prostu, zwykłe bieganie po lesie. Była taka chwila kiedy poczułam się tak beztrosko i zapomniałam o zmartwieniach typu: Kiedy ja się pouczę na geografię, w co ja się ubiorę jutro, kiedy skończymy projekt z biologii, czy nie zgubię jakiś pieniędzy (jestem skarbnikiem w klasie ;\) itp. To była jedyna chwila kiedy sobie po prostu "biegłam" (biegła moja postać, a dokładniej jej koń xD) i nie myślałam o niczym  ^-^

A za plecami dziwna zatoka....
   Kolejny taki moment był pod koniec wczorajszej gry kiedy na dyskotece w FP leciała super muzyka (możecie ją znaleźć u mnie na pasku muzyki ;)).
Szlachta... trzyma się razem <3 ^-^ Z Julką i Olą na dyskotece
w rytmie J. A. ;D
  A teraz trochę informacji na temat bloga: 
  Posty w dalszym ciągu będą dodawane o 13:00 w sobotę. Zmienił się wystrój bloga :) Nie wiem czy wam się podoba czy nie, ale i tak tak zostanie na całą jesień xD Tła na razie nie zmieniam, bo nie mam pomysłu na nowe.
  Także tego...
  No.
  Do zobaczyska ;) 
  Czeeeść :D

11 komentarzy:

  1. ja też za niedługo będę miała sr i zazdro tobie :/ ja tak nie mogę sobie pobiegać w sso z przyjaciółkami :( moja jedna przyjaciółka grała w sso ale gry skończyła "darmową część gry " gra jej się znudziła . My gdy były wakacje chodziłyśmy na spacer i pewnego spaceru powiedziałam " jesień już blisko więc zbieram na strój w sso " a ona na to " lepiej przestać grać w tą grę i zacznij szukać przyjaciół w realu " ona nie rozumie że ja jestem nie śmiała a w sso to coś innego ale nie przestałam grać :'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''((((((((((((((((((((((((( -Veronika Dragonwatcher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia" - Jeśli ktoś jest popularny i dobrze się dogaduje z innymi to trudniej jest mu rozumieć drugą osobę, która jest nieśmiała i woli grać w jakąś grę i tam poznawać znajomych niż po prostu iść do szkoły i zaczepić kogoś i się z nim poznać ;_;
      Mnie nikt nie rozumie ;\

      Usuń
    2. mnie tylko kilka osób rozumie -Veronika Dragonwatcher

      Usuń
    3. To masz szczęście ;) Mnie tylko 2-3

      Usuń
  2. Oooo tak ta przejażdzka była superr :333 Hahahaha pamiętam ten rytuał i taniec hahhaha było ekstra <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę miała nowego konia "fryz sport z fp " lub "KOŃ ANDALUZYŃSKI z winnicy Srebnej Polany "
    -Veronika Dragonwatcher
    ps : tylko niewiem któergo wybrać możesz powiedzieć którego ty byś wybrała ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fryz spotowy z FP jest fajny ;) ma ciekawą maść, a konkretniej odmiany (białe plamki) i to jest śliczne :) Oprócz dwóch Tinkerów i koni rasy Pinto to jedyny "łaciaty" koń w grze :D Mało osób go ma, więc jest trochę oryginalności. Niestety dość trudno dobrać do niego ładny ekwipunek m.in. właśnie przez łaty.
    Co do konia andaluzyjskiego winnicy to jest ich tam 3 rodzaje: biały, który bardzo mi się nie podoba ponieważ przez to, że jest cały biały, grzywę też ma białą i ogon także to z daleka wygląda jak biała plama xD;
    jasno-szary, jest dość ładny pasuje do niego dużo zestawów kolorystycznych i ogólnie jest dość fajny :) ;
    gniady o "przypalanych" nogach - ten podoba mi się najbardziej ponieważ grzywa i ogon są innego koloru niż on cały. Niestety ma go baaaaardzo dużo osób ;)
    Wypisałam plusy i minusy każdego xD
    Ja wybrałabym tego fryza sportowego z FP, ponieważ jest ładny + ma dwukolorową grzywę co naprawdę fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to już wybrane kupuje tego z fp ;) -Veronika Dragonwatcher
    ps : ja mu już ekwipunek wybrałam :D więc tu nie ma problemu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super ;D Ja właśnie się zastanawiam czy nie przejść na fiolet w ekwipunku ;3 Bo chyba następnego kupuję Arabka (tego z FP w kropki lub tego białego z.. Nwm skąd bo zapomniałam xD) i do białego będzie fiolet pasował, a białego czapraka nie będzie widać, więc czekają mnie jakieś duże zakupy :)

      Usuń
    2. kupuj fioletowy ekwipunek jak nie będzie pasował to po prostu innemu koniowi dasz =) a moim zdaniem najładniejszy jest ten z winnicy Srebnej polany ( jeśli jeszcze tam jest bo niewiem ) a po nim biały -Veronika Dragonwatcher

      Usuń