niedziela, 19 października 2014

Pamięć dobra tylko, że krótka, czyli post o dziękowanniu ^^ . . .

Kurcze kurczaczki zielone ! :((

Pamięć dobra tylko, że krótka. A skleroza nie boli.... 
Miałam podziękować Veronice Dragonwatcher za te obrazek ;)

   Dziękuję bardzo gorąco, bo na prawdę jak to zobaczyłam to byłam zaskoczona, ale też wzruszona :') To takie straaaaasznie-super-zaje-fajnie miłe :)) Aż mi się zachciało napisać posta :) Ale oczywiście zapomniałam >.< Chyba niedługo zapomnę jak mam na imię.. A o czym to ja mówiłam? :#
   Czekajcie przeczytam.... Ahaaa... xD 
  Ale tak na serio, bardzo dziękuję Veronice, bo to co napisała było naprawdę bardzo motywujące i teraz już wiem, że nie piszę bloga tylko dla siebie, ale też dla kogoś ;)
   A jak już post o dziękowaniu to od razu podziękuję WSZYSTKIM ! :D Za komentarze, bo to one najbardziej motywują, ale także po prostu za czytanie mojego bloga ;)
   Dziękuję Wam! <3

   Ps Zauważyłam, że niepostrzeżenie podczas robienia nagłówków zmieniłam nazwę bloga z "(...) dziewczyny o dziwnym nazwisku" na "(...) dziewczyny z dziwnym nazwiskiem". Nie wiem jak to się stało, ale jakoś tak wyszło xD

3 komentarze:

  1. :) -Sally waterwater

    OdpowiedzUsuń
  2. masz to stronka (bezpłatna ) na której możesz zapisywać rzeczy do postów (żebyś zapamiętała co miałaś napisać xD ) http://www.stickynotes.pl/ -Sally waterwater

    OdpowiedzUsuń