sobota, 11 października 2014

Niecierpliwe oczekiwanie, ciekawe chwile z Zsuzsanna Wolfrock i zamykanie szczelin . . .


Hejooos! :D

  Chyba zacznę dawać do postów mniejsze zdjęcia ;\ Bo przez wielkie fotosy posty są bardzo długie, a przecie wystarczy kliknąć, żeby powiększyć ;)
  Zaje... fajny wstęp :# Nie ma to jak zacząć gadać o rozmiarze zdjęć, tak...
  Nie wiem czy zauważyliście, ale zmieniłam znowu nagłówek xD Nowy jest "żywszy", ma bardziej wyraziste kolory i ogólnie jest fajniejszy. Z resztą, sami oceńcie ;3
  Na pierwszym zdjęciu jest zajawka SSO :) Moją dodać takie miejsca dla klubów. Mogłyby się tam spotykać tylko osoby z klubu, zapisywać zasady na specjalnej tablicy i wydarzenia w oranizerze ;D 
  SSO zapowiada także super aktualizacje na Boże Narodzenie i Haloween oraz nową rasę konia i... NOWĄ CZĘŚĆ MAPY!!! Tyle super rzeczy, że normalnie nie mogę się doczekać !!! :D
  W tym tygodniu nie zdarzyło się nic wielkiego... Po za tym, że... Darkbeuty ma już 14 poziom! Do tych ważniejszych rzeczy zaliczam także fajny rajd z Zsuzsanną Wolfrock, z którą dość dawno nie miałam okazji nic porobić... Ale o takich ludziach się nie zapomina ;)

(Nowe odkrycie -moja postać ma pomalowane paznokcie xD
Na czerwono *-*)


  Na zdjęciu puszczamy fajerwerki c; Ale byłyśmy wtedy krótko razem...
  Na dłużej spotkałyśmy się na... Kucykowym Rajdzie xD Obydwie się nudziłyśmy, więc postanowiłyśmy się wybrać na rajd po Jorvik na kucykach ;3 Dawno nie jeździłam na Fire i dziwnie było się przesiąść z dużego konia (Czekoladki, czyli Darkbeauty. Tak ją nazwałam, bo kiedy ją trenowałam jadłam czekoladę i tak mnie jakoś naszło na ksywkę dla niej :) ) na kucyka xD
Fire
Czekoladka


             przesiadka ;>
------------------------------->





  Najpierw miałyśmy popłynąć do GHV, ale kiedy przybiegłyśmy na prom w FP przypłynął prom do Jarla, więc... Popłynęłyśmy do Jarla :D
  Tam pościgałyśmy się trochę na tym drugim trudnym torze u Goldspurów, ale ja oczywiście od razu spadłam i przegrałam ;\ Zsuzsanna po drodze zauważyła domek na drzewie, więc weszłyśmy tam i zrobiłyśmy "słit focie" xD

 
  Potem wyrzuciło mnie z gry... Kiedy weszłam jeszcze raz na SSO popłynęłyśmy do GHV i tam wpadłam na pomysł, żeby pościgać się na torze na Wzgórzu Strachów na Wróble, ale... NIE BYŁO TABLICY! Przeszukałyśmy całą okolicę i nic!
  Nie można było zrobić wyścigu grupowego, więc startowałyśmy oddzielnie (jeśli wiecie gdzie znajduje się ta tablica to piszcie! ;)). Po wyścigach pojechałyśmy do Pi, a potem musiałam iść...

   Niedawno rozpoczęłam misję z zamykaniem Szczelin Pandorii. Wiem, że potem będą takie zadania codzienne (na reputację czy coś?). Trzeba będzie te szczeliny zamykać ;3
  Kiedy zamknęłam tą szczelinę widoczną na zdjęciu to okolica stała się taka... zwyczajna... Wcześniej było tak fioletowo i mrocznie ;3 a potem... Taka normalna okolica...
  Następnie kiedy zapytałam Pi o Pandorię to ona odesłała mnie do Druidów Valedale ;c A oni powiedzieli, że nie mają jeszcze do mnie zaufania.. Po tym co dla nich zrobiłam! XDD uratowałam ich ze sto razy przed Dark Core, G.E.D. itp. itd...
  A teraz kiedy to piszę nie mam SR i wszystko się skończyło.. ;_;
  Do zobaczenia za tydzień ;)












9 komentarzy:

  1. 1- dla Mnie nagłówek się podoba ;)
    2- też nie mogę się doczekać =) wreszcie koniec spotkań koło różnych miejsc np . studnia w moor czy fontanna w fp XD
    3- taka dla mnie ponura "słit focia " ale ok
    4- nie wiem gdzie ta tablica jest :( może poszukaj jeszcze raz i to dokładnie
    5- tam gdzie byłaś kiedyś było fioletowo i mrocznie ? teraz te miejsce jest nie do poznania
    -Veronika Dragonwatcher
    ps : da się przesyłać zdjęcia na e-mila jak tak to czy mogłabyś mi podać swojego to bym ci coś przesłała (jak chcesz )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój: luna2000buziaczek@gmail.com
      ;)

      Usuń
    2. aha dzięki ;) -Veronika Dragonwatcher

      Usuń
    3. proszę zajrzyj na twój e-mila wysłałam ci coś ;) -Veronika Dragonwatcher
      ps : dziękuje że prowadzisz bloga .

      Usuń
    4. O kurcze! Ale śliczne :) Dziękuję Ci bardzo :')

      Usuń
    5. Mogę dodać to zdjęcie, które mi wysłałaś do postu i coś o nim napisać? :))

      Usuń
  2. no -Veronika Dragonwatcher

    OdpowiedzUsuń
  3. UUUUUUU ^^ szkoda ze nasz piatkowy wieczor nie wypalil :C <3 ale z tych Druidów CHAMY -,- XD mnie tez to czeka :D XDD

    OdpowiedzUsuń