sobota, 7 listopada 2015

Wywiad z twórcą gry na temat UH + moje oględziny "na żywo" xD


Nowy Świat :')

Hej Wam! ;D

   Zanim przejdę do wycieczki z Lor do UH to chciałam Wam pokazać wywiad na temat UH z twórcą gry. Wywiad przetłumaczony na polski macie prawie u każdego, więc... u mnie także go znajdziecie xD Tłumaczenie znajdziecie TUTEJ (link). Wnioski z wywiadu:
  • Prowadzenie konia pojawi się niebawem (przed świętami Bożego Narodzenia), ale konia prowadzić będziemy tylko za ogłowie a nie za uwiąz czy wodze (fakt, będzie im to łatwiej zrobić).
  • Nazwą nowej części południowych UH będzie Epona 0-o 
  • W Eponie znajdować się będą miejsca: New Hillcrest, upiorne Mirror Marshes (w poście zobaczycie je dokładnie) oraz Crescent Moon Village (zaciekawiła mnie nazwa związana z księżycem, bo jak wiecie księżyc jest symbolem jednego z kręgów)
  • Fort Maria jest tajemniczo zamknięte, czyli pewnie będziemy musieli uruchomić swoją detektywistyczną stronę (Detektyw Juleg w akcji) i zorientować się dlaczego... Zakładam, że może będzie tam straszyć? xDD
  • Pojawi się nowy klub jeździecki (dotychczas był to tylko Bobcats)
  • Pojawi się masa nowych frakcji (pachnie mi to mozolnym wbijaniem repu), bohaterów i misji z GED (WRESZCIE)

Okazało się, że aby bug ożył wystarczy wejść do sklepu

   Przedwczoraj wraz z Lor odwiedziłyśmy ponownie UH po 3 miesiącach (ostatnia nasza wycieczka do UH) . Zmiany były na początku prawie niewidoczne - zmienione podłoże. Dopiero potem zaczęły się odkrywać różne frakcje takie jak: Posiadłość Dew (Lor zauważyła, że na Zpomniany Polach jest taka podobna nazwa tylko w całości po Angielsku)...

Lor uwielbia krzaki... Wystarczy, że jakieś zobaczy i
po chwili już do nich biegnie xDDD
...
4. Lorgu :')
   Potem trafiłyśmy na Latarnię... Mojżesza... Tak, Mojżesza XD Za nią były na prawdę piękne widoki :)


   A potem zobaczyłyśmy t o - Lustrzane Bagna... Wcześniej były tam same błękitne rzeczki. Załamałyśmy się, że może zrobili to całym UH, ale na szczęście od strony Jarlaheim tak nie było :D

Chociaż bagna mają w sobie trochę... yyy... piękna ;-; Jakiegoś...
   Biegałyśmy tak wśród trzciny (7. Lorgu) [te cyfry to takie nasze... tajemne szyfry xD]. Wbrew pozorom była tam bardzo kolorowa rośliność 0-o


   Potem dojrzałyśmy wreszcie jakiś ląd (środkowe zdjęcie za mną).


   Brnęłyśmy, więc dalej z nadzieją na wyjście z tego bagna aż wreszcie znalazłyśmy jakąś drogę xD


   Droga prowadziła na wzgórze (zdjęcie na samej górze). Potem dotarłyśmy do czegoś co wyglądało jakby w przyszłości miało być jakimś ogrodem... Znalazłam miejsca, w których najprawdopodobniej będą stały jakieś budynki i najwyższe wzgórze w UH. Zgaduję, że to tam będzie Fort Maria, ale pewności nie mam ;)
   Na dole u podnóża wzgórza (te rymy) znajdowały się Wyspy Zachodzącego Słońca, ale na razie nic na nich nie było. Wiadomo, że te najważniejsze budowle typu: Fort Maria, SSO doda dopiero podczas tej docelowej aktualizacji z otwarciem terenu także... Nie pozostaje nic innego jak tylko czekanie xD

#zagubiona_w_slonecznikach xD

    A na koniec przejazd torem halloweenowym podczas którego najbardziej przestraszył mnie Mr Kembell ze swoim: Trust Me! (Zaufaj Mi!)...


23 komentarze:

  1. Heh Jak zobaczyłam reklamę Kembella to ze strachu aż schowałam się pod łóżkiem. Czytając tego posta mam ochotę skoczyć z dywanu na podłogę :3 Pozdro #NiewiadomoKto

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, super wycieczka :D Bug ożył! W sumie nie spodziewałam się tych bagien, myślałam, że to będą bardzo milutkie strumyki, a tu... no nie mówię, że jest brzydkie, no ale coś mi i tak nie pasuje xD
    Nie wiem czemu, ale nazwa "Epona" kojarzy mi się z oponami od samochodu O.o
    ~Ania Greenstar

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza jestem! Super macie zdjęcionka, a ta dżungla wymiata (nigdy w życiu nie nazwę jej bagnami, to dżungla i koniec!)... Chcę tam już wejść! Nie mogę się doczekać i uduszę support SSO, jak nie będzie tam bugów, a za to nudne zadania z pomaganiem i nudne wbijanie reputy, uduszę albo zastrzelę! :P

    ~Monieł Szpieg nr 3 z twojego klubu, a nie twojego aresztu

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow super! Carla pomożesz? Gdzie mogę kupić skarpety jeździeckie dla postaci w SS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czegoś takiego jak skarpety w SSO. Możesz kupić bryczesy z podkolanówkami.

      Usuń
    2. Fajnie że nie będzie uwiązów. ( nie będzie kolejnych wydatków ) Z tego co zrozumiałam konia będzie prowadziło się za wodze, a nie kantar.

      Usuń
    3. Nie wiem... Wydawało mi się, że chodziło o samo ogłowie, że jakby za nie będzie się trzymać konia xD

      Usuń
  5. Reklama Kembela...rozwaliła system xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Julek, zrobiłaś mi ochotę na UH .-. Teraz będę aż po nocach zarabiać, żeby wszystkie sklepy obrabować xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że za oglowie ja chciałam kantary. ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmuszasz mnie do ruszenia swojego bloga, bo tyle nam się screenów nazbierało..
    Uhhh, no to zabieram się do pracy. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Te bagna były kiedyś rzeczkami z śmieciami GED :O Postarali sięęęę... /DŻASTIN THE SZPIEG

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy to illuminati, że mam taką samą twarz jak Lorg, ale inny kolor oczu? (Makijaż też taki sam XD)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tam weszłaś?Proszę o odp bardzo mi zależy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lovisa, lepiej nie chodzić do UH od tej pory. Niedawno (pewnie wtedy, kiedy zajeli się budową UH) się nauczyli wykrywać bug i dają bananany na rok ;/
      ~Antoinette

      Usuń
    2. Oni chcą abyśmy tam wchodzili xD Chodzi o to, że kiedy np. ja dodaję zdjęcia nowego terenu to inni napalają się na niego jeszcze bardziej i np. zaczynają kupować SR, żeby niczego nie przegapić. Niby chcą dostęp tam trochę blokować, ale nie tak do końca... Tak myślę. Bo to właśnie blogerzy i youtuberzy robią (nieświadomie) reklamę tego terenu.
      Tylko też zespół SSO raczej nie chce, żeby pokazywali wszystko xD Dlatego ja też staram się nie dodawać za dużo screenów, aby nie podpaść ;p

      Usuń
    3. Ano Juleg, w sumie racja :o Dobry sposób na biznes xD
      ~Ania Greenstar

      Usuń
  12. Cześć, mam takie pytanko: cos tam przeglądam FB i widzę, że na jednej stronie z kodami ktoś wstawia kody z gazetki (nie wnikam... Może nie wie, że one działają tylko raz, nwm), ale chodzi mi o to czy znów są kody na SR w gazetkach "W Siodle"? O.o Orientuje się ktuś? Jak tak to jestem happy happy happy happy happy! Chociaż na pewno i tak bd one leżały i czekały na Święta na przerwę w nauce :c. Ale i tak tęsknię za SSO, Liv Bravedawn - pamięta ktoś jeszcze?

    OdpowiedzUsuń