sobota, 21 listopada 2015

Miejsca warte zapamiętania - Opona :')





 Witojcie! :D

   Maślane cuś, Stara Grań, Wielki Wybuch, Lustrzane Bagna... Wszystko to można obejrzeć sobie samemu - łatwo znaleźć te miejsca, ale są też miejsca, których trzeba szukać albo po prostu na prawdę warto je zobaczyć ;)
   Kolejnego dnia po otwarciu Epony wybrałam się na jej zwiedzanie. Główny cel: Fort Maria, Wyspy Zachodzącego Słońca, miasteczko z asfaltem (zapomniałam nazwy xD) oraz Stajnia Epony ;) Dziewczyny z klubu chciały zorganizować piknik na Wyspach Zachodzącego Słońca, więc co sił pognałam... No właśnie... Gdzie? xD Sama nie wiem B| Nie mam pojęcia, gdzie ja byłam... Po prostu od tak błądziłam jak niegdyś w DUD. Historia lubi się powtarzać C; 
   W końcu Ania pomogła mi się jakoś ogarnąć i pojechałyśmy w stronę Wysp...


    Przed piknikiem dziewczyny zaprowadziły mnie do sekretnej lokalizacji - Zapomnianego Wraku. Wyspy Zachodzącego Słońca to świetne miejsce do zdjęć oraz do pikników ;D

Ja taka inna... Wszyscy na Shire a ja jedyna na Appie :c
    Potem Justine pomogła mi w dotarciu do Stajni xD Zabawne, że na drugim zdjęciu (tym z niebieskimi kwiatami) stoję w praktycznie tym samym miejscu co dwa-trzy tygodnie temu z Lor. Troszkę inaczej zapamiętałam to miejsce... xD
   Od stajni jest rzut beretem do miasteczka... Jak poznać, że to miasteczko? Ha! Tam jest, psze pana, asfalt! ;D I sporo sklepów C: Oprócz tego domki, które przywróciły mi wspomnienia z jednej z martwych gier dzieciństwa... Switchin... Wspaniała gra MMO w latach swojej świetności. Jednak zaniedbana. Ostatnia aktualizacja była chyba w 2013 r? Jeśli się nie mylę... Tyle wspomnień :')


   No cóż... A wracając do SSO. Podekscytowana Fortem Maria pobiegłam do niego i...

i nic. Drzwi som zamknięte! Dlaczego? :c
   Byłam też gdzieś w jakimś Wielkim Wybuchu. Chyba chodziło o te porozwalane skały? o-0 No nie ważne. Potem źródło Lustrzanych Bagien, które okazało się zwyczajnym czarnym otworem w górze... Co tam jeszcze było... Yyy... Kocioł... Ale teraz najlepsze...


   Ania wspomniała o czymś takim jak Świątynia. Poprosiłam, żeby mnie tam zaprowadziła. Z początku było normalnie, ot górska ścieżka. Ciekawie zaczęło się robić, gdy pojawiła się mgła :3


   I tak oto trafiłam tam:

   Miejsce to zwie się Kotliną Strażników. Stoją tam 4 posągi koni (pewnie konie Lisy, Anny i tych innych). Jest też miejsce na posąg 5 konia. Widać, że tam stał, ale zostały same przednie nogi o-o Nie zdziwiłabym się jeśli okaże się potem, że to nasz koń tam kiedyś stał...
   Robi wrażenie. 

Gwarantuję, że ten znak kłamie .-.
Tu nie ma wody :) Można śmiało skakać :D
Do następnego razu! :)

9 komentarzy:

  1. Ta świątynia jest świetna byłam tam raz z Holi i potem z Anią. A Sam to buk 8)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, chyba Nim miała rację... Och nie, ja też zaczynam widzieć siebie na każdym zdjęciu z SSO D:
    To prawda - każdy, kto dołącza do OH automatycznie staje się popularny B)
    ~Anieł Grinstareł Szpieg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niekoniecznie niestety. Ja nie :C Ale spox, jakoś to chyba ogarnę i będę popularna jak profeszor Hayek, Miki i Radek! (moje wybidne nazwy, przecież te oficjalne są nudne)

      Usuń
  3. Szkoda, że mnie przy tym nie było :C Męczyłam się z tymi misjami, ale w końcu mam Oponę i mogę się wybrać do świątyni! Pomodlę się o więcej zadań, bo już są dla mnie przeszłością...

    ~Monieł

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz mnie zaprowadzić do tych no... posągów! :o
    Ja za to mam parę miejsc dla Ciebie.
    Ale to jutro. Albo w poniedziałek.
    yhyhyhy

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podobają się te wyspy *-* mądra ja dzis o pierwszej w nocy robila zadania z tym facetem co przegrał życie, i sie pozniej dziwi, ze o 21:00 tego samego dnia ma wciąż zegarek w dzienniku :'D

    ~Courtney Bluetree

    OdpowiedzUsuń
  6. Szanowny Julgu,
    Nie wiem jak ty potem, ale ja po wszystkich misjach w Oponie nie mam FM ;/ Co zrobić... Tak jest ;(

    Alegz pozdrawia

    OdpowiedzUsuń